![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Theres noget galt med min PC, en del af skærmen vil se alle rodet op lide billedet vil blive rodet sammen med alle de farver i forskellige pixalated farver. og så vil det også indefryse tider og hele moniter skærmen er et ukendt billede af en hel bunke af farver. Jeg har gået til gateways støtte, men de har ikke hjulpet mig på alle, og de holder fortæller mig at prøve andre ting, indtil jeg får en reparation .. Dens en ny gateway. Normalt det der sker, når jeg surfer på internettet meste, det forvrængede billede vil normalt være omkring toppen af browseren, når adressen og kram er. Og 2. situation jeg fat på dette problem er, når det dækker hele skærmen, og derefter det fryser, og jeg kan ikke gøre noget, jeg så ender med at vende stikket ud. hvem har nogensinde oplevet det? hvad tror du mener problemet. Jeg er stadig ikke sikker på, hvis dets hardware af moniter. Men problemet opstår i bestemte vinkler i browseren hele tiden, og fryser, når den indtræffer fuld skærm, så jeg tror sin hardware. |
|
| |||
| |||
| Heres et billede af det, ser øverst. ![]() Hvis du tror Thats slemt det bliver værre, hele skærmen vil se ud, som nogle gange, og derefter er det bare kinda fryser |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 1. Fra menuen Funktioner, og vælg Internet-indstillinger ... . 2. Vælg fanen Generelt. 3. Under Browserdata, klik på Slet ... . 4. Næste for at "Temporary Internet Files", klik på Slet filer ... . 5. Klik på Luk, og klik derefter på OK for at afslutte. Genstart Internet Explorer. ---------- Downloade CCleaner Slim og gemme den til dit skrivebord. Når filen er gemt, skal du gå til dit skrivebord og dobbeltklik på den ccsetupxxx_slim.exe Følg anvisningerne for at installere programmet. Fuldføre installationen derefter:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Billeder fra 1 GB USB Key Go Missing | melanie3456 | General Hardware Chat | 1 | 17 November 2009 21:22 |
| Ny Build 70% Complete (billeder) | pete21 | Cases & Strømforsyninger | 3 | 18 august 2009 02:12 |
| Hvordan tilføjer jeg en fan her? (billeder inkluderet) | batman0877 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 30. maj 2009 04:09 |
| Fjerne disse Dubler Pictures! | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 0 | 17 januar 2009 16:16 |
| Rodet op billeder i ekstern harddisk | Min | General Software Chat | 3 | 28th Dec 2008 09:46 |
| Thread Tools | |
| |