![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Theres jotain vikaa minun pc, osa ruutu näyttää kaikki sekaisin kuten kuva on sekaisin kaikki värit eri pixalated värejä. ja sitten se myös jäädyttää joskus ja koko moniter näytössä on tunnistamaton kuvan koko joukko värejä. Olen mennyt porttikäytävät tukea, mutta ne eivät ole auttaneet minua lainkaan, ja ne pitää kertoa minulle kokeilla muita asioita, kunnes saan korjaus .. Sen uusi yhdyskäytävä. Yleensä se tapahtuu, kun i selata Internetissä enimmäkseen, vääristyneessä kuva on yleensä yläosaan selaimen, jos osoite ja tavaraa on. Ja 2. tilanne saan tämän ongelman, kun se kattaa koko näytön ja sitten se jäätyy ja i ei voi tehdä mitään, i sitten lakattava puolestaan pistokkeesta pois. Onko kukaan kokenut tämän? mitä ajattelee ongelmaa. En ole vielä varma, että jos sen laitteisto on moniter. Mutta ongelma esiintyy eräillä spots on selain koko ajan ja jäätyy, kun se esiintyy koko näytön niin uskon sen laitteisto. |
|
| |||
| |||
| Heres kuvan siitä, katso yläreunassa. ![]() Jos uskot thats huono se pahenee, koko ruutu näyttää, että joskus ja sitten se vain kinda jäätyy |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 1. Valitse Työkalut-valikkoon, valitse Internet-asetukset ... . 2. Valitse Yleiset-välilehti. 3. Alle Selaushistoria, valitse Poista ... . 4. Valitse "Temporary Internet Files"-painiketta, valitse Poista tiedostot ... . 5. Valitse Sulje ja valitse sitten OK. Käynnistä Internet Explorer. ---------- Ladata CCleaner Slim ja tallenna se työpöydälle. Kun tiedosto on tallennettu, mene Desktopin ja kaksoisosoita ccsetupxxx_slim.exe Seuraa ohjeita asentaaksesi ohjelman. Asennuksen jälkeen:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuvia 1GB USB-avain kateissa | melanie3456 | Rautatavaran Chat | 1 | 17 marraskuu 2009 21:22 |
| Uusi Build 70% valmis (kuvia) | pete21 | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 18th Aug 2009 02:12 |
| Miten voin lisätä fani täällä? (kuvat mukaan lukien) | batman0877 | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 30. toukokuuta 2009 04:09 |
| Poistamiseksi Nämä Peilattujen kuvat! | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 0 | 17th Jan 2009 16:16 |
| Sekaisin kuvat ulkoiselle kovalevylle | Min | General Software Chat | 3 | 28 Dec 2008 09:46 |
| Thread Tools | |
| |