mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

HELP - Foto's kijken messed up en soms bevriest

Reply

Thread Tools
Old 1 oktober 2008, 20:32
Nieuw Lid Fractie

Default HELP - Foto's kijken messed up en soms bevriest

Theres iets mis met mijn pc, een deel van het scherm zal zien alle messed up als de foto wordt geknoeid met alle kleuren in verschillende pixalated kleuren.
en dan is het soms ook zal bevriezen en de hele moniter scherm is een onherkenbare foto van een hele hoop kleuren.

Ik ben gegaan naar gateways ondersteunen, maar zij hebben niet geholpen me helemaal niet, en ze houden me te vertellen aan andere dingen uit te proberen tot ik een reparatie te krijgen ..
Het is een nieuwe gateway.

Meestal gebeurt er als ik surfen op het internet meestal, zal het beeld vervormd meestal rond de top van de browser, waar het adres en spul is.

En de 2e situatie die ik krijg van dit probleem is wanneer zij betrekking heeft op het volledige scherm en dan bevriest en ik kan niets doen, ik dan uiteindelijk dat u de stekker uit te schakelen.

heeft iemand ooit meegemaakt? wat doe je denkt dat het probleem.
Ik ben nog steeds niet zeker of het de hardware van de moniter.
Maar het probleem zich voordoet in bepaalde plekken van de browser de hele tijd en bevriest als het zich voordoet volledig scherm, dus ik geloof haar hardware.
Old 1 oktober 2008, 22:13
Nieuw Lid Fractie

Heres een foto van, kijk naar de top.

Als u denkt dat thats erg het erger wordt, zal het hele scherm zien dat het soms en dan is het gewoon kinda bevriest
Old 2 oktober 2008, 00:51
Moderator Groep

Internet Explorer 7

1. Vanuit het menu Extra en kies Internet-opties ... .

2. Kies het tabblad Algemeen.

3. Onder Surfen geschiedenis, klikt u op Verwijderen ... .

4. Naast 'Temporary Internet Files ", klik op Bestanden verwijderen ... .

5. Klik op Sluiten en klik vervolgens op OK om af te sluiten.

Start Internet Explorer.

----------

Downloaden CCleaner Slim en sla het op uw bureaublad.
Wanneer het bestand is opgeslagen, gaat u naar uw bureaublad en dubbelklik op ccsetupxxx_slim.exe
Volg de aanwijzingen om het programma te installeren.
Voltooi de installatie vervolgens:
  • Dubbelklik op het CCleaner snelkoppeling op het bureaublad om het programma te starten.
  • Klik op de Opties blok aan de linkerkant, kies dan Cookies.
    • Onder Cookies verwijderenMarkeer alle cookies die u wilt behouden permanent
    • Klik op de pijl naar rechts > om ze te verplaatsen naar de Cookies om Bewaar venster.
  • Ga naar Opties > Geavanceerd uncontroleren Alleen verwijderen van bestanden in Windows Temp mappen die ouder zijn dan 48 uur
  • Klik op Cleaner aan de linkerkant dan Run Cleaner inzake het recht op het programma.
  • Belangrijk: Zorg ervoor dat ALLE browservensters gesloten zijn voordat de selectie Run Cleaner
  • Let op: Het is niet aan te bevelen dat u gebruik maken van de 'Registry' functie, tenzij u zeer vertrouwd met het register.
  • Afsluiten CCleaner nadat zij heeft haar proces.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Foto's van 1GB USB Key Go Missing melanie3456 Algemeen Hardware Chat 1 17 november 2009 21:22
Nieuwe Build 70% Complete (foto's) pete21 Cases & Power Supplies 3 18 aug 2009 02:12
Hoe voeg ik een fan hier? (foto's inbegrepen) batman0877 Cases & Power Supplies 5 30 mei 2009 04:09
Elimineren Die Dubbele foto's! KanoakaVirus Multimedia & Codecs 0 17 Jan 2009 16:16
Messed up foto's in External Hard Drive Min Algemene programmatuurnoot Chat 3 28 dec 2008 09:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.