![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Theres iets mis met mijn pc, een deel van het scherm zal zien alle messed up als de foto wordt geknoeid met alle kleuren in verschillende pixalated kleuren. en dan is het soms ook zal bevriezen en de hele moniter scherm is een onherkenbare foto van een hele hoop kleuren. Ik ben gegaan naar gateways ondersteunen, maar zij hebben niet geholpen me helemaal niet, en ze houden me te vertellen aan andere dingen uit te proberen tot ik een reparatie te krijgen .. Het is een nieuwe gateway. Meestal gebeurt er als ik surfen op het internet meestal, zal het beeld vervormd meestal rond de top van de browser, waar het adres en spul is. En de 2e situatie die ik krijg van dit probleem is wanneer zij betrekking heeft op het volledige scherm en dan bevriest en ik kan niets doen, ik dan uiteindelijk dat u de stekker uit te schakelen. heeft iemand ooit meegemaakt? wat doe je denkt dat het probleem. Ik ben nog steeds niet zeker of het de hardware van de moniter. Maar het probleem zich voordoet in bepaalde plekken van de browser de hele tijd en bevriest als het zich voordoet volledig scherm, dus ik geloof haar hardware. |
|
| |||
| |||
| Heres een foto van, kijk naar de top. ![]() Als u denkt dat thats erg het erger wordt, zal het hele scherm zien dat het soms en dan is het gewoon kinda bevriest |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 1. Vanuit het menu Extra en kies Internet-opties ... . 2. Kies het tabblad Algemeen. 3. Onder Surfen geschiedenis, klikt u op Verwijderen ... . 4. Naast 'Temporary Internet Files ", klik op Bestanden verwijderen ... . 5. Klik op Sluiten en klik vervolgens op OK om af te sluiten. Start Internet Explorer. ---------- Downloaden CCleaner Slim en sla het op uw bureaublad. Wanneer het bestand is opgeslagen, gaat u naar uw bureaublad en dubbelklik op ccsetupxxx_slim.exe Volg de aanwijzingen om het programma te installeren. Voltooi de installatie vervolgens:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Foto's van 1GB USB Key Go Missing | melanie3456 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 17 november 2009 21:22 |
| Nieuwe Build 70% Complete (foto's) | pete21 | Cases & Power Supplies | 3 | 18 aug 2009 02:12 |
| Hoe voeg ik een fan hier? (foto's inbegrepen) | batman0877 | Cases & Power Supplies | 5 | 30 mei 2009 04:09 |
| Elimineren Die Dubbele foto's! | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 0 | 17 Jan 2009 16:16 |
| Messed up foto's in External Hard Drive | Min | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 28 dec 2008 09:46 |
| Thread Tools | |
| |