![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Theres noe galt med min PC, en del av skjermen vil se all messed opp bildet blir messed opp med alle fargene i ulike pixalated farger. og deretter vil det også fryse noen ganger og hele moniter skjermen er en ugjenkjennelige bildet av en hel haug av farger. Jeg har gått til gateways støtte, men de har ikke hjulpet meg i det hele tatt, og de holder forteller meg til å prøve andre ting til jeg får en reparasjon .. Dens en ny gateway. Vanligvis er det som skjer når jeg søker på Internett meste, det forvridde bildet vil vanligvis være rundt toppen av nettleseren hvor adresse og sånt er. Og 2nd situasjonen jeg få til dette problemet er når det dekker hele skjermen, og det fryser, og jeg kan ikke gjøre noe, jeg da ende opp med å slå pluggen av. har noen opplevd dette? hva gjør du mener problemet. Jeg har fortsatt ikke sikker på om den maskinvaren av moniter. Men problemet oppstår på bestemte steder i nettleseren hele tiden og fryser når det oppstår full skjerm så tror jeg dens hardware. |
|
| |||
| |||
| Heres et bilde av den, se på toppen. ![]() Hvis du tror dvs ille det blir verre, hele skjermen vil se ut som noen ganger, og det bare ganske fryses |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 1. Fra Verktøy-menyen og velg Alternativer for Internett ... . 2. Velg fanen Generelt. 3. Under Leserlogg, klikker du Slett ... . 4. Siden midlertidige Internett-filer klikker du Slett filer ... . 5. Klikk Lukk, og klikk OK for å avslutte. Start Internet Explorer. ---------- Laste ned CCleaner Slim og lagre det til skrivebordet ditt. Når filen er lagret, gå til skrivebordet og dobbeltklikk på ccsetupxxx_slim.exe Følg instruksjonene for å installere programmet. Fullfør installasjonen deretter:
|