![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Theres något fel med min dator, en del av skärmen ser alla trasslat upp som bilden kommer att vara ställt till med alla färger i olika pixalated färger. och sedan kommer det också att frysa ibland och hela moniter skärmen är en oigenkännliga bild av en hel massa färger. Jag har gått till nätgränsstationer support men de har inte hjälpt mig alls, och de håller berättade att prova andra saker tills jag får en reparation .. Dess en ny gateway. Oftast händer det när jag surfar på internet mesta, den förvrängda bilden vanligtvis runt toppen av webbläsaren när adressen och sånt är. Och den 2: a situation jag får av detta problem är när det täcker hela skärmen och då är det fryser och jag kan inte göra någonting, jag sedan till slut med att vända kontakten avstängd. Har någon någonsin upplevt detta? Vad gör du tycker problemet. Jag är fortfarande inte säker på om sin hårdvara för moniter. Men problemet uppstår på vissa platser i webbläsaren hela tiden och fryser när det uppstår hela skärmen så jag tror att dess hårdvara. |
|
| |||
| |||
| Heres en bild av den, titta på toppen. ![]() Om du tror thats dåliga och det blir värre, hela skärmen ser ut som att det ibland och då är det bara Kinda fryser |
|
| |||
| |||
| Internet Explorer 7 1. Från menyn Verktyg, välj Internet-alternativ ... . 2. Välj fliken Allmänt. 3. Under Webbhistorik, klicka på Ta bort ... . 4. Bredvid "Temporary Internet Files", klicka på Ta bort filer ... . 5. Klicka på Stäng och klicka sedan på OK för att avsluta. Starta om Internet Explorer. ---------- Hämta CCleaner Slim och spara den på skrivbordet. När filen har sparats, gå till skrivbordet och dubbelklicka på ccsetupxxx_slim.exe Följ anvisningarna för att installera programmet. Slutför installationen sedan:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bilder från 1GB USB Key försvinner | melanie3456 | General Hardware Chat | 1 | 17 NOVEMBER 2009 21:22 |
| Nya Bygg 70% Complete (bilder) | pete21 | Cases & Power Supplies | 3 | 18 august 2009 02:12 |
| Hur lägger jag till ett fan här? (bilder ingår) | batman0877 | Cases & Power Supplies | 5 | 30 maj 2009 04:09 |
| Undanröja dessa dubblettfiltrering Bilder! | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 0 | 17 januari 2009 16:16 |
| Bud upp bilder i Extern hårddisk | Min | General Software Chat | 3 | 28 december 2008 09:46 |
| Thread Tools | |
| |