![]() |
|
| |||
| |||
| Ok here we go. Selv om der er strøm osv. min computer vil ikke starte når jeg trykker på knappen i sig selv, og jeg er nødt til at frakoble DVD strømforsyningen bag på DVD og sæt den tilbage i, før den begynder at starte op. Jeg har byttet magt fører og prøvet forskellige kombinationer, men det er altid det samme. Kontrolleret CMOS startsekvens det er ok. Disconnected DVD fuldstændigt, er det stadig ikke vil starte, afbrudt 2:e dvd-drev også, er det stadig ikke vil starte. Det er altid brug for den samme DVD-stikket til at være med fra begyndelsen og derefter afbrydes og tilsluttes igen efter at trykke på knappen for at starte startrækkefølge. Jeg ved, jeg burde nok ikke gøre det på grund af spidser osv., men det kan ikke være raketvidenskab for jer eksperter derude til at give mig en ledetråd - jeg er kun en simpel semi-pensionerede ingeniør, der er ret logisk i sin strategi, men desværre ikke en, der beskæftiger sig med computerens hardware. I forventning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL .... hvordan i alverden har du regne ud, at den pågældende sekvens ville hjælpe?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig i det lyder som den PSU. Hvor gammel er den?
|
| |||
| |||
| Citat:
Enhver form for logik, hvorfor du tror det er den PSU - der er 2 separate 4-pin output, der leverer strøm til dimmer, som hver har flere 4-pin parallel stik, og jeg har prøvet dem alle, men hver gang er det samme. Der er også en multi-polet stik, der går i MB. Spørgsmålet er, hvorfor kunne det arbejde, når jeg har frakoblet den med strømmen, og derefter sættes det i gang, der er strøm til MB, så snart jeg tænder for i første omgang som fans arbejde og et par LED komme på så hvordan kan det være den PSU? Betyder ikke at være en bar det er bare ingeniør i mig at forsøge at finde en logisk grund-eller halvdelen af en i det mindste. |
|
| |||
| |||
| Fra de symptomer, du beskriver og det ikke starte, uden at du frakoble / tilslutte det igen i Molex-stik, den mest sandsynlige årsag er den PSU. Mit gæt vil være, at den PSU er døende, og opfører sig erraticly og en eller anden måde dine handlinger ser ud til at vågne op / kick starte det i handling. Der kan selvfølgelig være andre grunde, som en defekt bundkort eller CPU, men den PSU er relativt billigt og let at udskifte, og som de fleste ting, når det er en proces med afskaffelse, er du nødt til at prøve den billigste ting først. dvs du ville ikke ændre generatoren før du tjekket stik ![]() Der er måder at måle spændingen output af PSU's, men du vil være nødvendigt at teste det under belastning og i maskinen, ved hjælp af en Digital Multimeter. Dette websted giver masser af detaljer, hvis du føler dig så lyst, men hvis det var mig, ville jeg bare skifte det ud. Om ikke andet, vil den fjerne det fra listen: http://www.informit.com/articles/art...1105&seqNum=12 |
|
| |||
| |||
| Thanks Phil - nogle gode råd om, hvor at købe en god og minimal effekt jeg skal gå efter. |
|
| |||
| |||
| Uden at vide det system specs, er det en smule svært at sige, men når du fjerner den gamle, skulle det vise watt på sagen. Jeg vil gerne tilføje 100w til, hvad er der nu, og du skal være i orden. Dont gå efter de billigste, Plumb for en mellemstor prissat enhed. Nogle fabrikanter, men passer ikke standard primærenheder med ikke standard bundkort stik, så du er hooked på dem for eventuelle udskiftninger, så før afsked med dine kontanter, så sørg for din er en standard enhed. Hvis du er i tvivl, kan det være en god idé at finde en lokal leverandør, for at sammenligne og hvem vil bytte den, hvis det ikke er rigtigt. |
|
| |||
| |||
| Jeg ville kigge efter noget på ca 450W. Dette kan være en smule overkill, men de er så billige nu, du kan lige så godt arbejde til en mere kraftfuld en mindre end max en mindre en ud. Bare min mening.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Thanks guys nuværende PSU er på 400 watt. Overvejer du at købe Trust 570W Pro Psu Dual Fan via Amazon for £ 26 + P & P. Dine tanker please. |
|
| |||
| |||
| At PSU ville være fint. Det er ikke den bedste på markedet, men synes OK værdi. Forventer ikke en tavs høj kvalitet PSU, men jeg er sikker på, at det vil være bedre end dit gamle.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE6 køre mig gal! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6. maj 2009 09:41 |
| Hvad er alles kørsel | CallumUK | Off Topic Discussion | 6 | 13 marts 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop op køre mig gal | christine154 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er den drivende mig gal! Behage hjælp | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 november 2007 04:18 |
| Hjælp! Pop ups kører mig krakningsenheder! | curlysmith | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |