![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ok tässä mennään. Vaikka on valtaa jne. Oma tietokone ei käynnisty, kun painat-näppäintä itse ja minun täytyy irrottaa DVD virtalähteen takana DVD-ja kytke se takaisin, ennen kuin se alkaa käynnisty. Olen vaihtoivat virtajohtimien ja kokeillut erilaisia yhdistelmiä, mutta se on aina sama. Tarkastetaan CMOS aloittaa järjestyksessä se on ok. Katkaistu DVD kokonaan, se ei kuitenkaan käynnisty, irti 2. DVD-asema niin, se ei kuitenkaan käynnisty. Se on aina sama DVD virtajohto olla alussa ja sitten katkeaa ja liittänyt sen jälkeen työntämällä painiketta, jotta voidaan aloittaa käynnistyssekvenssin.
Tiedän, että pitäisi varmaan tehdä sitä, koska piikit jne, mutta se ei voi olla Rocket Science teille asiantuntijoille siellä antaa minulle johtolangan - Olen vain yksinkertainen puoliksi eläkkeellä insinööri, joka on varsin loogista hänen lähestymistapaansa, mutta Valitettavasti ei, joka käsittelee tietokonelaitteiston. Ennakoiden. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
LOL .... miten ihmeessä voit selvittää, että tämä sarja voisi auttaa?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen samaa mieltä kuulostaa PSU.
Kuinka vanha se on?
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Mitään logiikkaa miksi luulet sen PSU - on 2 erillistä 4 nastaa tuotokset, antaa virtaa bittiä ja keikkuu joissa kussakin on useita 4 nastaa rinnakkaisia liitintä, ja olen kokeillut niitä kaikkia, mutta aina se sama. On myös monia pin liitin, joka menee Mt. Kysymys kuuluu, miksi se voisi toimia, kun olen irrottaa sen virta ja sitten kytkeä se uudelleen, on valta MB heti kun kytkin on ensinnäkin niin fanit työ ja muutama LED tulla joten miten se voi olla PSU? Ei tarkoita olla synnytti se vain insinöörinä minua yritetään löytää looginen syy-tai puoli yhden ainakin. |
|
|
|||
|
|||
|
Oireista voit kuvata ja muiden alkaen, ilman teitä irrotat / replugging ja Molex-liitäntä, todennäköisin syy on PSU. Minun arvaus olisi, että virtalähteestä on kuolemassa, ja käyttäytyy erraticly ja jotenkin tekosi näyttävät wake it up / Kick Start sen toimintaa.
Voisi tietysti olla myös muita syitä, kuten viallinen emolevy tai prosessori, mutta PSU on suhteellisen halpa ja helppo vaihtaa, ja kuten useimmat asiat, kun se on prosessi poistamisesta, sinun täytyy yrittää halvinta asiat ensin. eli et ei muuta laturille, ennen kuin olet tarkistanut pistokkeet ![]() On olemassa tapoja testata jännite tuotoksia PSU: n, mutta sinun pitäisi testata sitä kuormitettuna ja koneen avulla digitaalinen Yleismittari. Tämä sivusto tarjoaa runsaasti yksityiskohtia, jos tunnet siihen halukkaita, mutta jos se olisi minulle, haluaisin vain vaihtaa sen pois. Jos ei muuta, se poistaa sen luettelosta: http://www.informit.com/articles/art...1105&seqNum=12 |
|
|
|||
|
|||
|
Thanks Phil - neuvoja siitä, mistä ostaa hyvä ja pienin teho minun pitäisi mennä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tietämättä järjestelmän tiedot, se on hieman vaikea sanoa, mutta kun poistat vanhan, sen pitäisi näyttää teho asiasta. Lisäisin 100W ja mitä siellä on nyt ja sinun pitäisi olla kunnossa.
Dont mennä halvin, Plumb ja keskisuurten hinnoiteltu yksikkö. Jotkut valmistajat kuitenkin sovittava epätyypillisissä ensisijaisesta kanssa kuin standardin emolevyn liittimet, joten olet koukussa niille mitään korvaavia, joten ennen kuin jakaus kanssa käteisellä, varmista, että sinulla on standardi yksikkö. Jos olet epävarma, se voisi olla hyvä löytää paikallisen toimittajan, verrata ja joka vaihtaa sen, jos se ei ole oikein. |
|
|
|||
|
|||
|
Haluan etsiä jotain noin 450W. Tämä saattaa olla hieman ylimitoitettu, mutta ne ovat niin halpoja Nyt voit myös työskennellä tehokkaampi yksi vähemmän kuin max vähemmän yksi. Vain minun mielipiteeni.
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia guys nykyinen PSU on 400 wattia. Tarkoitan ostaa Trust 570W Pro PSU Dual Fan Amazon hintaan £ 26 + P & P. Ajatuksiasi please.
|
|
|
|||
|
|||
|
Että PSU olisi hienoa.
Se ei ole markkinoiden paras, mutta näyttää OK-arvoa. Älä odota hiljaa laadukkaita PSU, mutta olen varma, että se on parempi kuin vanha.