![]() |
|
| |||
| |||
| Ok hier gaan we. Hoewel er is macht etc mijn computer start niet wanneer ik de druk op de knop zelf en ik heb de DVD voeding stekker aan de achterzijde van DVD en stop het terug in voordat het begint op te starten. Ik heb geruild macht leidt en probeerde verschillende combinaties, maar het is altijd hetzelfde. Gecontroleerd de CMOS start sequentie it's ok. Disconnected DVD volledig, het nog steeds niet start, losgekoppeld 2e dvd te rijden, het nog steeds niet zal starten. Het moet altijd dezelfde DVD stekker te zijn aan het begin en vervolgens losgekoppeld en weer aangesloten na het drukken op de knop om de opstartvolgorde te starten. Ik weet dat ik waarschijnlijk niet moeten doen als gevolg van pieken etc maar het kan geen rocket science voor je zijn deskundigen die er zijn om mij een idee - ik ben maar een eenvoudige semi-gepensioneerde ingenieur die is vrij logisch in zijn aanpak, maar helaas niet een die zich bezighoudt met de computer hardware. Vooruitlopend. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL .... hoe heb je op aarde uit te werken dat die volgorde zou helpen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het klinkt als de PSU. Hoe oud is het?
|
| |||
| |||
| Citaat:
Iedere logica waarom je denkt dat het de PSU - er zijn 2 aparte 4-pins uitgangen die bevoegdheid te verlenen aan Bits and Bobs die elk verschillende parallelle 4-pins connectors en ik heb ze allemaal geprobeerd, maar elke keer is het hetzelfde. Er is ook een multi-pin connector die gaat naar de MB. De vraag is waarom zou het werken als ik unplugged het met de macht op aangesloten en dan hem weer in, is er macht om de MB zodra ik op de schakelaar in de eerste plaats als de fans het werk en een enkele LED's op komen dus hoe kan het de PSU? Wil niet als een boring het is gewoon de ingenieur in mij op zoek naar een logische reden-of de helft van een op zijn minst. |
|
| |||
| |||
| Van de symptomen die u beschrijft en het niet starten, zonder dat u de stekker uit / in de replugging Molex connector, de meest waarschijnlijke oorzaak is de PSU. Mijn gok zou zijn dat de PSU is stervende en zich gedraagt erraticly en een of andere manier uw acties lijken om wakker it up / kick start hij in actie. Er kunnen natuurlijk andere redenen, zoals een defect moederbord of de CPU, maar de voeding is relatief goedkoop en makkelijk te vervangen en zoals de meeste dingen, wanneer het een proces van eliminatie, moet u de goedkoopste dingen eerst uitproberen. dus je zou geen verandering de alternator voordat u de stekkers gecontroleerd ![]() Er zijn manieren om het testen van de spanning uitgangen van PSU's, maar je zou nodig zijn om deze test onder belasting en in de machine, met behulp van een digitale multimeter. Deze website geeft veel informatie, als u zich zo geneigd, maar als het mij, zou ik gewoon swap it out. Als er niets anders, zal het elimineren uit de lijst: http://www.informit.com/articles/art...1105&seqNum=12 |
|
| |||
| |||
| Thanks Phil - een advies over waar een goede en minimale wattage ik zou gaan voor de aankoop. |
|
| |||
| |||
| Zonder te weten van het systeem specs, is het een beetje moeilijk te zeggen, maar bij het verwijderen van de oude, moet laten zien het vermogen over de zaak. Ik zou daaraan willen toevoegen 100w aan wat is er nu en je moet wel goed. Dont gaan voor de goedkoopste, schietlood voor een medium geprijsde eenheid. Sommige fabrikanten echter passen niet standaard PSUs met niet standaard moederbord pluggen, dus je bent verslaafd aan hen voor eventuele vervangingen, dus vóór de scheiding met je geld, zorg ervoor dat jouwe is een standaard eenheid. Bij twijfel kan het een goed idee om een lokale leverancier te vinden, te vergelijken en wie zal wisselen, als het niet goed. |
|
| |||
| |||
| Ik zou kijken naar iets van ongeveer 450W. Dit kan een beetje overkill maar ze zijn zo goedkoop nu je net zo goed kan werken een krachtigere een minder dan max mindere een uit. Gewoon mijn mening.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Thanks guys huidige voeding is 400 watt. Denken van het kopen van Trust 570W psu Pro Dual Fan via Amazon voor £ 26 + P & P. Uw gedachten alstublieft. |
|
| |||
| |||
| Dat PSU zou prima. Het is niet de beste op de markt, maar lijkt OK waarde. Verwacht niet een stille voeding van hoge kwaliteit, maar ik ben ervan overtuigd dat het beter zal zijn dan je oude.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE6 rijden me gek! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6 mei 2009 09:41 |
| Wat is iedereen rijden | CallumUK | Off Topic Discussie | 6 | 13 mrt 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop-up rijden me gek | christine154 | Virus, spyware & Security | 22 | 23 feb 2008 16:33 |
| ITunes maakt me gek! Help | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 nov 2007 04:18 |
| Help! Pop-ups zijn rijden me crackers! | curlysmith | Virus, spyware & Security | 1 | 23 okt 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |