![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen ... Jeg trenger hjelp ... man ... arbeidskraft dag her ... både i huset PC døde ... en hadde HDD problemer som nå er løst ... men den andre ble utsatt for DDR manipulering ... settes opp ned ved teenage yougin '... men ... jeg fikk nye RAM datamaskinen synes å boot men skjermbildene forblir blank .... jeg har kjøpt et nytt skjermkort. .. uten resultat ... brøt og kjøpt nye SATA HDD klar til å installere XP og anta tapte data ... fortsatt ingen resultater ... strømforsyningen virker bra så jeg ser fans kjører og hører stasjoner churning ... optisk stasjon (DVDRAM) ser ut til å fungere er mitt hovedkort stekt? Kan noen hjelpe? Vær så snill! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva skjer når du slår den på, ser du i BIOS post skjermene?
| |||
| |||
| helt blank ... bare fansen brann opp ... som optisk stasjon |
|
| |||
| |||
| Ok det første du må gjøre er å sjekke alle kabler hvis noen har vært inne får med ting. Deretter swap er PSU, kan dette og det er også det billigste alternativet. Bare fordi PC krefter på betyr ikke det at PSU er kosha. Så når du har sagt du sette RAM i feil hovedkort vil være neste. |
|
| |||
| |||
| Takk Dave ... Det er det jeg fryktet ... strømforsyningen virker fin ... hovedkort må det .... |
|
| |||
| |||
| PSUs er svært skjøre, bare fordi det ser ut til å fungere og vifter spinner, betyr ikke det det er. Jeg vil si 90% av disse lignende scenarier er PSUs. RAM er satt inn feil kan føre til noen form for makt problem å skyte den. For $ 20 er det en enkel sak å prøve før du begynner å grave dypere og bruke mer. |
|
| |||
| |||
| kult jeg skal definitivt sjekke PSU første .... takk igjen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Switch Pc On, Get Blank Screen! | sani33 | General Hardware Chat | 3 | 30 oktober 2009 13:52 |
| Tom skjerm? Hva gjør jeg? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januar 2009 15:43 |
| Blank skjerm på oppstart | noodleslap | General Hardware Chat | 4 | 25. sep 2008 02:11 |
| Tom skjerm når du slår på laptop | kenflyken | General Software Chat | 1 | 13 januar 2008 12:05 |
| Blank skjerm med Y ∞ Y | purplekirsty | General Hardware Chat | 2 | 4 januar 2008 04:32 |
| Thread Tools | |
| |