![]() |
|
| |||
| |||
| Simpelt hurtigt spørgsmål. Hypotetisk set, hvis du havde dit valg mellem to pc-systemer, der var nøjagtig det samme, men havde forskellige skærmkort som ville du vælge?? Den ene med en 2900pro 1GB grafikkort. Eller 8800gts 320mb kort. Tak for dine udtalelser. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 8800. Det vil spillet op til en opløsning på 1680x1050 (20-22 "skærm) med AA og AF. 1GB RAM på et kort, i denne specifikation, er overkill, massivt. I 2900 er sammenlignelige med hensyn til ydeevne (RAM udtagningsrettigheder) til et 8800GTS. Hverken kortet kan spillet på 1920x1200 med nogen grad af detaljer eller anstændigt framerates så hvorfor en GB ram på ATI kort? Men du skal betale ekstra for 1GB version af 2900 ud over de 512 MB version. En gang er det blot et marketing trick ved AMD. De vil antage, folk vil se det større beløb af ram og varetager det er bedre kort, så de er også fornærme din intelligens som de fleste mennesker at købe et sådant kort er entusiast's, og derfor kender en ting eller to om PC komponenter. De ting at se til i et DX10 kort er: GPU hastighed, hukommelse hastighed, memory controller bit-bredde, streame Shader hastighed, mængden af strøm shaders. Pyt med ram beløb ud over, hvad der er nødvendigt for at spil på de beslutninger, sagde kortet er i stand til. Og det vil være udstyret med dette beløb som en selvfølge.