![]() |
|
| |||
| |||
| Gewone snelle vraag. Hypothetisch gesproken als u uw keuze tussen twee PC's die zijn exact hetzelfde, maar hadden verschillende videokaarten die zou je dan kiezen? De een met een 2900pro 1GB grafische kaart. Of de 8800GTS 320mb kaart. Bedankt voor uw mening. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 8800. Het spel zal tot een res van 1680x1050 (20-22 "scherm) met AA en AF. 1 GB RAM op een kaart van die specificatie, is overkill, massaal. De 2900 is vergelijkbaar met de prestaties (ram opzij) naar een 8800GTS. Noch de kaart kan game op 1920x1200 met enige mate van detail of fatsoenlijke framerates dus waarom een GB RAM-geheugen op de ATI-kaart? Maar je betaalt extra voor de 1GB versie van de 2900 boven de 512 versie. Een weer het is gewoon een marketing truc door AMD. Ze nemen mensen ziet het hogere bedrag van de ram en neemt het de betere kaart, zodat ze ook beledigend uw intelligentie als de meeste mensen de aankoop van een dergelijke kaart zijn liefhebber's, en dus weet een ding of twee over PC-componenten. De dingen te kijken voor een DX10 kaart zijn: GPU snelheid, geheugen snelheid, geheugen-controller bit-breedte, stroom shader snelheid, hoeveelheid stroom shaders. SOD de ram bedrag boven wat nodig is om het spel op de resoluties zei kaart in staat is. En het zal worden uitgerust met dit bedrag als een vanzelfsprekendheid.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke externe harde schijf naar Kies ..... | dariuzthepole | Drives & Removable Media | 5 | 19 Jan 2009 18:32 |
| Help me kiezen voor een geval / PSU alsjeblieft! | Airescape | Cases & Power Supplies | 6 | 27 Jan 2008 01:12 |
| Welke RAM kiezen? | stefmat90 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 2 januari 2008 07:13 |
| Help me kiezen! | MCouary | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 29e sep 2007 21:08 |
| Wat hosting kiezen? | inve.tment | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17 mrt 2007 05:03 |
| Thread Tools | |
| |