![]() |
|
| |||
| |||
| Enkelt rask spørsmålet. Hypotetisk snakker om du hadde valget mellom to PC-systemer som var akkurat det samme, men hadde ulike skjermkort som ville du velge? Den ene med en 2900pro 1GB grafikkort. Eller 8800gts 320mb kort. Takk for dine meninger. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 8800. Det vil spillet opp til en oppløsning på 1680x1050 (20-22 "skjerm) med AA og AF. 1GB RAM på kortet, for at spesifikasjonen er overkill, massivt. The 2900 er sammenlignbare i ytelse (RAM side) til en 8800GTS. Verken kortet kan spill på 1920x1200 med noen grad av detaljer eller anstendig framerates så hvorfor en GB RAM på ATI-kort? Men du skal betale ekstra for 1GB-versjonen av 2900 over og over 512MB versjonen. En gang er det bare et markedsføringsmål knep av AMD. De vil anta at folk vil se høyere mengde ram og anta det er bedre kort, og derfor er de også fornærmende din intelligens som folk flest kjøper et slikt kort er entusiast's, og derfor vet en ting eller to om PC komponenter. Ting å se etter i et DX10 kort er: GPU hastighet, minne hastighet, minne kontrolleren bit-bredde, stream shader hastighet mengden strøm shaders. Gresstorv RAM beløp utover det som er avtalt spill på resolusjoner sa kortet er i stand til. Og det vil være utstyrt med dette beløpet som en selvfølge.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken ekstern HDD til Velg ..... | dariuzthepole | Drivere og flyttbare medier | 5 | 19 januar 2009 18:32 |
| Hjelp meg å velge en sak / PSU please! | Airescape | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 27 januar 2008 01:12 |
| Hvilken RAM du skal velge? | stefmat90 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 2 januar 2008 07:13 |
| Hjelp meg velge! | MCouary | Kabinetter & Skjermer | 2 | 29. sep 2007 21:08 |
| Hva vert å velge? | inve.tment | Web Design, hosting & SEO | 5 | 17 mars 2007 05:03 |
| Thread Tools | |
| |