![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der. Im Rob Jeg har registreret med denne hjemmeside, fordi jeg virkelig har meget lidt kendskab til computere, kan jeg arbejde mig rundt om dem osv. men jeg har kun en lille ide om computer-hardware mv Im interesseret i at bygge en computer eller eventuelt opgradere mit, men som jeg forstår det ikke alle komponenter er kompatible med andre. på grund af denne jeg troede det var bedst at spørge ærlige mennesker her, som modsætter sig til edb-butikker, der normalt ender med at forsøge at sælge mig noget lol. Hvis nogen kunne fortælle mig, hvad de ville anbefale mig at gøre det ville være virkelig stor. Jeg vil tage, hvad jeg ved om min computer op. Processor - AMD Althlon64 3400 + (2,4 GHz) Video Card - NVIDIA GeForce FX5200 (jeg ønsker at opgradere denne) 512MB DDR-SDRAM (også ønsker at opgradere denne) 200GB Hard disk Jeg ved, hvad jeg ellers skal lægge her, Im kører XP Home Edition, men jeg er fristet til at få VISTA. I dont virkelig at spille computerspil en enorm mængde, så jeg dont savn en helt top spec computer, men jeg spiller nogle. Jeg primært bruger min computer til internettet, ser DVD osv., lytte til musik og til MSN Messenger osv., som jeg bruger min computer til musik-og dvd's jeg vil gerne have et HD-video card. Jeg vil også gerne se tv på min computer, helst DVB-T (UK) for, er at få Windows Media Center værd for dette? Jeg undskylder for min manglende viden lol, Hvis jeg skal sætte noget mere op her, så bare lad mig det vide. Thanks for any help Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej og velkommen, hvis du starter en tråd i det rette forum afsnittet jeg er sikker på nogen vil være glade for at hjælpe dig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Velkommen .... Flyttet til General Hardware. |
|
| |||
| |||
| Beklager, ingen anelse om hvor jeg skulle til at sætte denne tråd som Im meget nyt til denne hjemmeside, hvor skal jeg sige det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der bør i den generelle indledning, nær toppen af de fora lister, men jeg tvivler på det vil sparke sig højlydt dog gerne socialwarfare sagde bedre din tråd er placeret hurtigere yourll bliver besvaret, giver mening hehehe velkommen buddy yourll lære en masse her:)
| |||
| |||
| tak, jeg sætte det i indledningen forum før, men den blev flyttet, desværre ingen anwsers endnu lol |
|
| |||
| |||
| kk, download Everest her, Kør det, klik, computer, resumé, fra at fortælle mig at gøre for dit bundkort, og vi kan komme i gang
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger PCwizard 2007, som også fortæller mig denne form for info. bundkortet er lavet af tid computere - K8TM-ILSR |
|
| |||
| |||
| Max ram understøttes af dit bord er 2gigs af DDR400 Ved du, hvad watt strømforsyning du har, så vi kan finde ud af, hvad kinda grafikkort det kan håndtere
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| lol Er det værd at opgradere eller skal jeg bare købe et helt nyt system, er DDR værd at købe nu eller ville det være bedre at bruge flere penge og få DDR2? I dont know effekten i watt im bange. Hvis du tror, dens lettere jeg vil lægge alle oplysninger om her i morgen, sine sent nu, men tak for at tilbyde din hjælp, hvis du fortæller mig, hvad jeg har brug for at finde frem til jeg får det hele sammen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp er nødvendig | teenee23 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 30 december 2008 13:34 |
| Hjælp er nødvendig | Mike0001 | General Software Chat | 21 | 5 april 2008 09:43 |
| Hjælp er nødvendig | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Hjælp er nødvendig | doomjeffs | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |