![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Moi. Im Rob
Olen rekisteröitynyt tämän sivuston, koska olen todellakin hyvin vähän tietokoneista, voin työtä minun tavoin niiden ympärille jne, mutta minulla on vähän ajatusta siitä, atk-laitteet jne. Im kiinnostunut rakentamalla tietokoneelle tai mahdollisesti päivitystä minun, mutta ymmärtääkseni se ei ole kaikki osat ovat yhteensopivia muiden kanssa. tämän vuoksi ajattelin, että se paras tapa kysyä rehellisiä ihmisiä täällä vastustaa tietokoneella kaupoissa, jotka yleensä päätyvät yrittää myydä minulle jotain lol. Jos joku voisi kertoa minulle, mitä ne olisivat suositella minua tekemään se olisi todella suuri. I'll esittää mitä tietää minun tietokone asti. Prosessori - AMD Althlon64 3400 + (2,4 GHz) Video Card - NVIDIA GeForce FX5200 (Haluan päivittää) 512MB DDR-SDRAM (myös haluavat päivittää) 200GB Kiintolevy I dont tiedä, mitä muuta minun täytyy laittaa tänne, Im käynnissä XP Home Edition, mutta olen taipuvainen saada VISTA. I dont todella pelata tietokonepelejä valtava määrä, joten dont tarvitsemme täysin alkuun spec tietokone kuitenkin En soita jotain. I käyttävät pääasiassa minun PC for Internet, katsot DVD: n etc, kuuntelet musiikkia ja MSN Messenger etc, kuten olen käyttämään tietokonetta musiikin ja DVD: n Haluaisin HD näytönohjain. I'd myös katsella TV: stä tietokoneen, mieluiten freeview (UK) mielestä on saada Windows Media Center kannattaa tätä? Pyydän anteeksi tiedon puute lol, Jos minun pitäisi asettaa mitään tänne sitten vain siitä minulle. Kiitos, että apua Rob |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei ja tervetuloa, jos aloittaa lanka sopiva foorumi osa Olen varma, että joku on iloinen, joka auttaa sinua
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Tervetuloa ....
Siirretty rautatavaran. |
|
|
|||
|
|||
|
Sorry, ei ole aavistustakaan, mistä oli tarkoitus esittää tämän säikeen kuin Im hyvin uusi tällä sivustolla, jos minun pitäisi esittää sen?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
olisi yleisen johdannon, lähellä alkuun foorumeissa luettelot mutta epäilen se nostaa meteli kuitenkin kuten socialwarfare sanoi sitä parempia säikeen on sijoitettu nopeammin yourll saada vastausta, on järkevää hehehe tervetullut kaveri yourll oppia paljon tästä:)
|
|||
|
|||
|
kiitos, olen tehnyt sen käyttöönottoa foorumi ennen, mutta sitä on siirretty, valitettavasti ei anwsers vielä lol
|
|
|
|||
|
|||
|
kk, lataa Everest tässä, Suorita se, osoita, tietokone, yhteenveto, siitä kertoa minulle merkki emolevyn ja voimme päästä alkuun
|
|||
|
|||
|
Käytän PCwizard 2007, joka myös kertoo minulle tällaista tietoa. emolevyn tehdään aika tietokoneet - K8TM-ILSR
|
|
|
|||
|
|||
|
Max ram tukee teidän veturilaitteiston 2gigs on DDR400
Tiedätkö, mitä wattiluku virtalähde sinulla on, jotta voimme selvittää, mitä kinda näytönohjain se voi hoitaa
|
|||
|
|||
|
lol Onko syytä uudistaa tai minun pitäisi vain ostaa kokonaan uusi järjestelmä, on DDR kannattaa ostaa nyt vai olisiko parempi käyttää enemmän rahaa ja saat DDR2?
I dont tiedä teho watteina im peloissaan. Jos luulet sen helpompaa Esitän kaikki tiedot täällä huomenna, sen myöhään nyt vaan tarjota apuasi, jos kerrot minulle, mitä minun täytyy löytää I'll get it all together |