![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi there. Im Rob
Ik ben ingeschreven met deze site, omdat ik echt heel weinig kennis van computers, kan ik mijn manier waarop het werk om hen heen etc, maar ik heb weinig idee over computer hardware, enz. Interesse in het bouwen van een computer of eventueel upgraden van mij, maar ik heb begrepen dat niet alle componenten zijn compatibel met anderen. als gevolg van deze Ik dacht dat het het beste om eerlijke mensen vragen hier, in tegenstelling tot de computer winkels die meestal eindigen probeert te verkopen me iets lol. Als iemand mij kon vertellen wat zij mij zou aanraden om het te doen zou echt geweldig zijn. Ik zal wat ik weet over mijn computer op. Processor - AMD Althlon64 3400 + (2,4 GHz) Video Card - NVIDIA GeForce FX5200 (ik wil upgraden this) 512MB DDR-SDRAM (ook wilt upgraden this) 200GB Harde schijf I dont weet wat ik nog meer nodig om hier te zetten, Im lopende XP Home Edition, maar ik ben geneigd om VISTA te krijgen. I dont really computerspelletjes spelen een enorm bedrag dus I dont behoefte aan een volledig top spec computer maar ik speel wat. Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor het internet, het bekijken van DVD's etc, muziek luisteren en voor MSN Messenger, enz., als ik mijn computer voor muziek en dvd's die ik had met een HD-videokaart wilt. Ik zou ook graag tv kijken op mijn computer, bij voorkeur Freeview (UK) Ook krijgt Windows Media Center de moeite waard voor dit? Ik verontschuldig me voor mijn gebrek aan kennis lol, Als ik iets meer dan alleen maar hier laat ik weten. Bedankt voor alle hulp Rob |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hallo en welkom, als je een thread te starten in het juiste forum gedeelte ben ik er zeker iemand zal blij zijn om u te helpen
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Welkom ....
Verplaatst naar Algemeen Hardware. |
|
|
|||
|
|||
|
Sorry, geen idee waar ik moest zetten als deze draad Im erg nieuw op deze site, waar moet ik het zeggen?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
moet worden in het algemene inleiding, in de buurt van boven in het forum staat maar ik betwijfel of het zal schoppen tot een gedoe toch willen socialwarfare zei het beter uw draad wordt geplaatst, des te sneller yourll beantwoord te krijgen, is logisch hehehe welkom buddy yourll veel leren hier:)
|
|||
|
|||
|
bedankt, ik heb het in de inleiding forum daarvoor, maar deze werd verplaatst, helaas geen anwsers nog lol
|
|
|
|||
|
|||
|
kk, download Everest hier, Start het programma, klik, computer, samenvatting, van mij vertellen dat het merk van je moederbord en we kunnen aan de slag
|
|||
|
|||
|
Ik gebruik pcwizard 2007, die ook vertelt me dat dit soort info. het moederbord is gemaakt door de tijd computers - K8TM-ILSR
|
|
|
|||
|
|||
|
Max ram ondersteund door uw raad is 2gigs van DDR400
Weet u wat wattage voeding je hebt, zodat we kunnen achterhalen wat kinda grafische kaart die het kan verwerken
|
|||
|
|||
|
lol Is het de moeite waard te upgraden of moet ik gewoon kopen van een geheel nieuw systeem, is DDR waard om te kopen nu of zou het beter zijn om meer geld uit te geven en te krijgen DDR2?
Ik weet het vermogen in watt im bang. Als je denkt dat het makkelijker zal ik alle informatie op hier morgen, laat haar nu maar bedankt voor je hulp te bieden, als je me vertellen wat ik nodig vind ik allemaal in elkaar |