mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Hei alle, hjelp trengs

Reply

Thread Tools
Old 20nde Nov 2007, 12:35
New Member Group

Hei. Im Rob

Jeg har registrert med dette nettstedet, fordi jeg egentlig har veldig lite kunnskap om datamaskiner, kan jeg jobbe på min måte rundt seg osv. men jeg har liten idé om maskinvare etc.
Im interessert i å bygge en datamaskin eller muligens oppgradere min, men slik jeg forstår det ikke alle komponentene er kompatible med andre. grunn av dette jeg mente det var best å spørre ærlige folk her som motsetter til datamaskinen butikker som vanligvis ender opp prøver å selge meg noe lol.

Hvis noen kunne fortelle meg hva de vil anbefale meg å gjøre det ville være virkelig stor. Jeg skal la det jeg vet om meg computer opp.

Prosessor - AMD Althlon64 3400 + (2,4 GHz)
Video Card - NVIDIA GeForce FX5200 (jeg ønsker å oppgradere denne)
512 MB DDR-SDRAM (også ønsker å oppgradere denne)
200GB Harddisk

JEG dont vite hva annet jeg trenger å putte her, Im kjører XP Home Edition, men jeg er fristet til å komme i VISTA.

I dont virkelig spille dataspill en enorm mengde slik at jeg ikke trenger en helt topp spec computer men jeg spille litt. Jeg hovedsakelig bruke PC for internett, se DVD-er etc, lytter til musikk og for MSN Messenger etc, da jeg bruker min datamaskin for musikk og DVD-er jeg gjerne en HD-skjermkort. Jeg vil også gjerne se på TV på datamaskinen min, fortrinnsvis Freeview (UK) er også å få Windows Media Center verdt det for dette?

Jeg beklager for min mangel på kunnskap lol, hvis jeg trenger å putte noe mer her så bare gi meg beskjed.
Takk for hjelp

Rob
Old 20nde Nov 2007, 12:44
Moderator Group

Hei og velkommen, hvis du starter en tråd i riktig forum-delen er jeg sikker på at noen vil bli glad for å hjelpe deg

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 20nde Nov 2007, 12:46
Moderator Group

Velkommen ....

Flyttet til Generelt Hardware.

Old 20nde Nov 2007, 12:46
New Member Group

Beklager, ingen anelse om hvor jeg skulle sette denne tråden som Im veldig ny i dette området, hvor skal jeg si det?
Old 20nde Nov 2007, 16:12
Donor Group

bør være i generell innføring, nær toppen av forumet listene men jeg tviler på det vil sparke opp en oppstyr imidlertid som socialwarfare sa jo bedre tråden er plassert raskere yourll få besvart, er fornuftig hehehe velkommen kompis yourll lære mye her:)

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 20nde Nov 2007, 16:16
New Member Group

takk, la jeg det i innledningen forumet før, men den ble flyttet, dessverre ingen anwsers ennå lol
Old 20nde Nov 2007, 16:20
Moderator Group

KK, last ned Everest her, Kjøre den, klikker, datamaskin, sammendrag, fra den fortelle meg gjøre av din hovedkort og vi kan komme i gang

Old 20nde Nov 2007, 16:23
New Member Group

Jeg bruker PCwizard 2007, som også forteller meg denne typen informasjon. hovedkortet er laget av tid datamaskiner - K8TM-ILSR
Old 20nde Nov 2007, 16:43
Moderator Group

Max ram støttes av styret er 2gigs av DDR400
Vet du hva effekten strømforsyningen du har slik at vi kan finne ut hva slag grafikkort kan håndtere

Old 20nde Nov 2007, 16:55
New Member Group

lol Er det verdt å oppgradere eller bør jeg bare kjøpe et helt nytt system, er DDR verdt å kjøpe nå, eller ville det være bedre å bruke mer penger og få DDR2?
Dont Jeg kjenner kraften i watt im redd. Hvis du tror det enklere vil jeg legge all informasjon på her i morgen, det sent nå, men takk for å tilby din hjelp, dersom du fortelle meg hva jeg trenger å finne jeg får alt sammen
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.