![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där. Im Rob Jag har registrerat dig med den här webbplatsen för jag har mycket liten kunskap om datorer, kan jag arbeta mig runt dem etc men jag har inte visste mycket om hårdvara etc. Jag är intresserad av att bygga en dator eller eventuellt uppgradera mina, men som jag förstår det inte alla komponenter är kompatibla med andra. På grund av detta jag tyckte det var bäst att be hederliga människor på här, ej databutiker som brukar sluta med att försöka sälja mig något lol. Om någon kunde berätta för mig vad de skulle rekommendera mig att göra det skulle vara riktigt bra. Jag lägger vad jag vet om min dator. Processor - AMD Althlon64 3400 + (2,4 GHz) Grafikkort - NVIDIA GeForce FX5200 (Jag vill uppgradera den här) 512MB DDR-SDRAM (även vill uppgradera denna) 200GB Hårddisk Jag vet inte vad mer jag behöver lägga här, Im kör XP Home Edition men jag är frestad att få Vista. I dont really spela dataspel en enorm mängd så jag dont behöver en helt topp spec dator men jag spela. Jag använder främst min dator till Internet, titta på DVD etc, lyssna på musik och för MSN Messenger etc, eftersom jag använder min dator för musik-och DVD Jag vill ha en HD-grafikkort. Jag skulle också vilja titta på TV på min dator, företrädesvis Freeview (UK) är också att få Windows Media Center värd det här? Jag ber om ursäkt för min brist på kunskap lol, om jag behöver lägga något mer här uppe sedan bara låta mig veta. Tack för all hjälp Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej och välkommen, om du startar en tråd i lämpligt forum avsnittet jag är säker på att någon kommer att vara glad för att hjälpa dig
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Välkommen .... Flyttade till Allmänna Maskinvara. |
|
| |||
| |||
| Tyvärr, där ingen aning om att jag skulle lägga denna tråd så Im mycket nytt på denna webbplats, där ska jag uttrycka det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ska vara i den allmänna inledningen, nära toppen av forum listorna men jag tvivlar på att det kommer att sätta upp ett bråk dock vilja socialwarfare sagt det bättre din tråd är placerade snabbare yourll få besvarade, vettigt hehehe välkomna kompis yourll lära sig mycket här:)
| |||
| |||
| tack, jag ställde den i inledningen forumet innan men den flyttades, tyvärr ingen anwsers ännu lol |
|
| |||
| |||
| kk, Ladda ner Everest här, Kör den, klick, dator, sammandrag, från att tala om för mig att göra om ditt moderkort och vi kan komma igång
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag använder pcwizard 2007 som också säger mig denna typ av information. moderkortet är gjord av tid datorer - K8TM-ILSR |
|
| |||
| |||
| Max RAM stöds av din bräda är 2gigs av DDR400 Vet du vad leverera watt ström du har så att vi kan lista ut vad kinda grafikkort kan hantera
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| lol Är det värt att uppgradera eller ska jag bara köpa ett helt nytt system, är DDR värt att köpa nu eller vore det bättre att spendera mer pengar och få DDR2? Jag vet inte den effekt i watt im rädd. Om du tycker det är lättare jag kommer att lägga all information om här i morgon, dess sent nu men tack för att erbjuda er hjälp, om du berättar för mig vad jag behöver hitta I'll get it all together |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp behövs | teenee23 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 30 december 2008 13:34 |
| Hjälp behövs | Mike0001 | General Software Chat | 21 | 5 april 2008 09:43 |
| Hjälp behövs | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Hjälp behövs | doomjeffs | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |