![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen juuri asentanut watercooling setup, mutta olen pääsin 60 astetta joutokäyntijakson temps minun CPU! im käyttäen thermochill pa120.3 säteilijä ja swiftec Apogee gt vesi estää im käyttää myös rekka hopea lämpövaurio yhdiste ...? apua olisi arvostettu i dont halua CPU puhaltaa jopa tahansa pian! kiitos! |
|
| |||
| |||
| Oletko varma, että soveltanut liittää oikein? |
|
| |||
| |||
| näyttää olevan kyllä i tarkastettu, ja se näytti esittää piruuttaan paljon niin i harvennettu sitä mutta vain 1 - 2 astetta JM! kiitos nopea vastaus! |
|
| |||
| |||
| Voitteko selittää, kuinka paljon sinun asettaa? |
|
| |||
| |||
| erm miten ole varma, miten measurte paljonko i panna? kiitos |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| varten arktiset hopea käyttää suunnilleen yhtä paljon kuin viljan, riisin, myös mitä temp ohjelma on käytössäsi ja mikä prosessori käytä sekä
| |||
| |||
| im usign speedfan ja se on amd 6000 + ei Kokonaispistemäärä kiitos |
|
| |||
| |||
| Olen kuullut, että nopeutta tuuletin oli tarkka ajoittain? |
|
| |||
| |||
| hmmm se näytti oltava täsmällisiä ennen, i muuttunut sen vesijäähdytys, mahdollisesti huonosti ladata joitakin muita ohjelmistoja xcheck kiitos |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| I7 emolevy - 44-48 c temps OK? | viperdude | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 23. toukokuuta 2009 02:37 |
| Temps High | Ozzie82 | CPUs, Emolevyt & RAM | 19 | 3. Aug 2008 12:37 |
| Hyvin outoa CPU temps | rbscooby | CPUs, Emolevyt & RAM | 15 | 20. Jul 2008 14:48 |
| Laptop CPU korkea temps | Cew27 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 20th Apr 2008 16:40 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 9. Huhtikuu 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |