![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nettopp installert en Vannkjøling oppsett, men jeg blir 60 grader tomgangskjøring temps på min CPU! im bruker en thermochill pa120.3 radiator og en swiftec Apogee gt vann blokk im også bruke Artic Silver termisk sammensatte ...? alle hjelpe ville være verdsatt jeg ikke ønsker min CPU å sprenge helst snart! takk! |
|
| |||
| |||
| Er du sikker på at du brukte lime riktig? |
|
| |||
| |||
| synes å være ja, jeg sjekket det og det så ut som en sette en helvetes mye på så jeg thinned den ut, men det bare gjort et 1-2 graders diff! Takk for raskt svar! |
|
| |||
| |||
| Kan du forklare nøyaktig hvor mye du legger på? |
|
| |||
| |||
| erm hvordan er ikke sikker på hvordan du measurte hvor mye jeg legger på? takk |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for arktisk sølv bruker omtrent like mye som korn av ris, også hva temp programmet du bruker og hva prosessoren bruker du så vel
| |||
| |||
| im usign speedfan og en AMD 6000 + ikke overclocked takk |
|
| |||
| |||
| Jeg hørte et sted at hastigheten fan var nøyaktig til tider? |
|
| |||
| |||
| hmmm det syntes å være nøyaktig før jeg endret det til vann kjøling, muligens ill nedlasting noen annen programvare for å xcheck takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| I7 hovedkort - 44-48C Temps OK? | viperdude | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 23 mai 2009 02:37 |
| Temps til høy | Ozzie82 | CPUer, Hovedkort & RAM | 19 | 3 august 2008 12:37 |
| Svært ulike CPU temps | rbscooby | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 20 juli 2008 14:48 |
| Bærbar CPU høye temps | Cew27 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 20 april 2008 16:40 |
| Q6600 temps | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 9 april 2008 01:33 |
| Thread Tools | |
| |