![]() |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Mere Her
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette en vind op eller er, at harddisken virkelig så store som en mand ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tænkte det samme Dave, asuming dette er sandt, at disse ting er enorme
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser på hans Eee Laptop. Gudskelov har tingene faldet en smule!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er at grave i computere og computergame arbejde i årevis, men aldrig kom på tværs af dette ... Må være en skrøne
| |||
| |||
| OK ... 2 min af serching på internettet afslørede følgende: "De IBM 3380 Direct Access Storage Device blev indført i juni 1980. Det anvendes nye film hovedet teknologi og havde en kapacitet på 2,52 gigabyte med en dataoverførselshastighed på 3 megabyte i sekundet. Gennemsnitlig adgang tid var 16 ms. Købspris på tidspunktet for indførelsen varierede fra $ 81.000 til $ 142.200. På grund af de problemer, de første enheder ikke skib indtil oktober, 1981. " "I 1977 tre japanske selskaber - Sony, Mitsubishi og Hitachi, vist deres optiske digital audio disk (DAD) systemer, der anvendes af store diske, ca 30 cm i diameter (ligesom LP records). Af 1978, Philips udviklet en meget mindre version af DAD. Det bruges diske med en diameter på kun 11,5 cm. Efter nogle forhandlinger, blev der fundet et kompromis, og den moderne CD blev født med en diameter på 12 cm og med 74 minutter af play-back tid. Dette er den omtrentlige varighed af et Beethovens niende symfoni. " Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Mere ![]() 1GB 20 år siden og 1GB nu
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Og Thats ikke så lille som 1GB får ... Mini SD-kort er bittesmå.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et 2GB mini SD. Leder du efter en anstændig pris 4GB (hvis der er sådan en ting) til at sætte i min mp3. Jeg ligesom denne pic så jeg sende den her ![]() |