![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Meer Hier
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit een liquidatie of de harde schijf is dat echt zo groot als een man ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht hetzelfde Dave, asuming dit waar is, die dingen zijn enorm
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ziet er op zijn Eee Laptop. Dank God dingen zijn gekrompen een beetje!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn graven in computer-en computerspel geschiedenis voor de jaren, maar kwam nooit in dit ... Moet een hoax
| |||
| |||
| OK ... 2 min van serching op het internet bleek het volgende: "De IBM 3380 Direct Access Storage Device werd in juni 1980. Er werd gebruik gemaakt van nieuwe film hoofd technologie en heeft een capaciteit van 2,52 GB met een data transfer snelheid van 3 MB per seconde. Gemiddelde toegang tijd was 16 ms. Aankoopprijs op het moment van invoering varieerden van $ 81.000 naar $ 142.200. Vanwege de problemen, de eerste eenheden niet schip tot oktober, 1981. " "In 1977 drie Japanse bedrijven - Sony, Mitsubishi en Hitachi, hun optische digitale audio-disk (DAD) systemen die worden gebruikt voor grote schijven, ongeveer 30 cm in doorsnede (zoals de LP-records). 1978 door Philips ontwikkelde een veel kleinere versie van DAD. Het gebruikte schijven met een diameter van slechts 11,5 cm. Na enkele onderhandelingen werd een compromis bereikt en de moderne cd werd geboren met een diameter van 12 cm en met 74 minuten afspelen tijd. Dit is bij benadering de lengte van een Beethovens negende symfonie. " Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Meer ![]() 1GB 20 jaar geleden en nu 1GB
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| En dat is niet zo klein als 1GB krijgt ... De mini SD-kaarten zijn miniem.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Lol
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 2GB mini SD. Op zoek naar een fatsoenlijk geprijsd 4GB (als er zoiets bestaat) om in mijn mp3. I just like this pic dus ik ben het hier posten ![]() |