![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() Sitat:
![]() Sitat:
Mer Her
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er dette en vind opp eller at harddisken virkelig like stor som en mann ...
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tenkte det samme Dave, asuming dette er sant, de tingene er enorme
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ser på sin Eee Laptop.
Takk Gud for det har shrunk litt!
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har vært graving i datamaskinen og computergame historie i mange år nå, men aldri kom over dette ... Må være en spøk
|
|||
|
|||
|
OK ... 2 min av serching på internett avdekket følgende:
"The IBM 3380 Direkteinnstilling lagringsenhet ble innført i juni 1980. Det brukte ny film hodet og hadde en kapasitet på 2,52 gigabyte med data transfer rate på 3 MB per sekund. Gjennomsnitt tilgang gang var 16 ms. Kjøpesummen på tidspunktet for innføringen varierte fra $ 81,000 til $ 142.200. Grunnet problemene, de første enhetene ikke skipet før oktober 1981. " "I 1977 tre japanske selskaper - Sony, Mitsubishi og Hitachi, demonstrerte sin optiske digital audio disk (DAD) systemer som brukes for store disker, ca 30 cm i diameter (som LP poster). Av 1978, Philips utviklet en mye mindre versjon av pappa. Det brukes disker med en diameter på kun 11,5 cm. Etter noen forhandlinger, et kompromiss ble nådd og den moderne CD ble født med en diameter på 12 cm og med 74 minutter av spille-back tid. Dette er den omtrentlige lengden på et Beethovens niende symfoni. " Cheers: Chris |
|
|
|||
|
|||
|
Mer
![]() 1GB 20 år siden og 1GB nå
|
|||
|
|||
|
Og dvs ikke så lite som 1 GB får ... The mini SD-kort er liten.
|
|||
|
|||
|
Lol
|
|||
|
|||
|
Jeg har et 2GB mini SD. Leter du etter en anstendig pris 4GB (hvis det er noe slikt) til å sette i min mp3.
Jeg liker dette bilde så jeg legge den her ![]() |