![]() |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Mer Här
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är detta en likvidation eller är det hårddisken verkligen så stor som en man ...
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tänkte samma sak Dave, asuming detta är sant, dessa saker är enorma
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser på sin Eee laptop. Tack gode Gud att saker har krympt lite!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har gräva i datorn och computergame historia i flera år nu men aldrig kom över den här ... Måste vara en hoax
| |||
| |||
| OK ... 2 minuter av serching på internet framkom följande: "De IBM 3380 Direct Access Storage Device infördes i juni 1980. Det används ny film huvudet teknik och hade en kapacitet på 2,52 gigabyte med en dataöverföringshastighet på 3 megabyte per sekund. Genomsnittliga tillgång Temne var 16 ms. Köpeskilling vid tidpunkten för införandet varierade från $ 81,000 till $ 142,200. På grund av problem, de första enheterna inte fartyget fram till oktober 1981. " "Under 1977 tre japanska företag - Sony, Mitsubishi och Hitachi, visat sin optiska digitalt ljud disk (DAD) system som används stora disk, ca 30 cm i diameter (som LP-poster). Genom 1978, Philips utvecklade ett mycket mindre version av pappa. Det används skivor med en diameter på endast 11,5 cm. Efter en del förhandlingar, en kompromiss nåddes och modern cd föddes med en diameter på 12 cm och med 74 minuter av play-back temne. Detta är den ungefärliga längden på en Beethovens nionde symfoni. " Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Mer ![]() 1GB 20 år sedan och 1GB nu
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Och den er inte så liten som 1 GB blir ... Mini SD-kort är små.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Lol
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ett 2gb mini sd. Letar du efter ett anständigt pris 4GB (om det finns något sådant) att sätta i min mp3. Jag gillar detta pic så jag lägga ut den här ![]() |