![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5MB lagerplads det lastes på et fly i 1956 lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I det mindste var der ikke mange chancer for at det er stjålet lol.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min mor har en 1gig hd ovenpå [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/Stephane/LOCALS% 7E1/Temp/moz-screenshot.jpg [/ IMG]
|
| |||
| |||
| fortælle mig, hvis nogen ser pic
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| Nope, overfør det til TinypicOg derefter sende det link, du får her
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Som SW sagt er du nødt til at uploade billedet til en fil hosting site først. Du kan også overføre det til CJ-server ved at klikke på tilføje vedhæftede knappen, når du er i den avancerede post editor.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Stor! hd's, hvordan de skrumpe i kun 20 år |
|
| |||
| |||
| at tro, nu kan du få 500 GB i en 2,5 tommers hdd. |
|
| |||
| |||
| I 1971 University of Sheffield opstaldet sin IBM computer alle ned den ene side af Hicks Building. Det var mindre magtfulde end en lommeregner er nu. Nu, skal være 50 meter gulvplads måske 8 meter lang! Dets udskiftning? De byggede en blokere hele vejen til at huse det. Ved slutningen af firserne en pc var mere kraftfuld.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Dette er så interessant, at jeg netop har fremsat et ord doc baseret på, at teksten til min refernce. |