![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5MB varastoinnin lastataan lentokoneeseen 1956 lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ainakin ei ollut juurikaan toivoa että on varastettu lol.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Äitini on 1gig HD yläkertaan [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/Stephane/LOCALS% 7E1/Temp/moz-screenshot.jpg [/ IMG]
|
| |||
| |||
| Kerro minulle, jos joku näkee pic
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko ![]() 1. keikka on 7. kesäkuuta 2009 |
|
| |||
| |||
| Ehei, lataa se TinyPic, Sitten lähettää linkin tänne
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Kuten SW sanoi sinun täytyy ladata kuvan arkistoida isäntä asema ensimmäinen. Voit myös ladata sen CJ palvelin napsauttamalla Lisää liitteitä painiketta, kun olet pitkälle post editor.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Valtava! HD: n, miten ne kutistuvat vain 20 vuotta |
|
| |||
| |||
| ajatella Nyt saat 500GB on 2,5 tuuman kiintolevy. |
|
| |||
| |||
| Vuonna 1971 yliopisto Sheffield asunnot sen IBM: n tietokone kokonaan toisella puolella, Hicks Building. Se oli yhtä tehokas kuin taskulaskin on nyt. Nyt on 50 metriä lattiapinta ehkä 8 metriä leveä! Sen korvaaminen? He rakensivat estää koko tie talo siitä. Tekijä myöhään kahdeksankymmenluvulla PC oli tehokkaampi.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Tämä on niin mielenkiintoinen, että olen juuri tehnyt sana doc perustuu siihen, että teksti minun TUOTE NO. |