![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5MB van opslag worden geladen op een vliegtuig in 1956 lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tenminste er weinig kans dat het gestolen lol.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn moeder heeft een 1gig HD boven [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/Stephane/LOCALS% 7E1/Temp/moz-screenshot.jpg [/ IMG]
|
| |||
| |||
| Vertel me als iemand ziet de pic
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant ![]() 1e optreden is het de 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| Nope, dit te uploaden naar TinypicDan achteraf de link krijg je hier
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Zoals SW zei je hebt de foto te uploaden naar een bestand hostsite eerste. U kunt ook uploaden naar de server CJ door te klikken op de knop toevoegen bijlagen als u in de geavanceerde berichteditor.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Enorm! HD's, hoe ze krimpen in slechts 20 jaar |
|
| |||
| |||
| om na te denken nu kunt u 500 GB in een 2,5-inch harde schijf. |
|
| |||
| |||
| In 1971 de Universiteit van Sheffield gehuisvest zijn IBM computer alle vaststelling van de ene kant van de Hicks Building. Het was minder krachtig dan een zakrekenmachine nu is. Nu moet 50 meter vloeroppervlakte misschien 8 meter breed! De vervanging ervan? Ze bouwden een blok in de hele weg naar huis. Door de late jaren tachtig een pc werd krachtiger.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Dit is zo interessant dat ik zojuist een word doc gebaseerd op de tekst voor mijn referentielijn. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een vraag over de geschiedenis van de computer ... | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 2 | 31 okt 2008 08:31 |
| Een stukje geschiedenis VUNDO | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 0 | 10 jun 2008 14:54 |
| Hoe kan ik mijn gegevens rechtstreeks naar een andere computer, zonder internet? | cheesepuff | Netwerken, modems & VoIP | 14 | 25 apr 2008 10:19 |
| Geschiedenis van de websites | Tinkerbell | Algemeen Hardware Chat | 5 | 27 nov 2007 09:03 |
| Hi im Roy, - Infrastructuurbeheerderscode Geschiedenis | buckhunter112 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 8 | 20 aug 2007 06:47 |
| Thread Tools | |
| |