![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5MB lagringsutrymme det lastas ombord på ett plan i 1956 lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åtminstone fanns det liten chans att det är stulna lol.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min mamma har en 1gig hd övervåningen [IMG] file: / / / C: / DOCUME% 7E1/Stephane/LOCALS% 7E1/Temp/moz-screenshot.jpg [/ IMG]
|
| |||
| |||
| berätta för mig om någon ser pic
__________________ Tja, jag är officiellt en semipro musiker ![]() 1:a spelning är den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| Nej, ladda upp den till TinypicOch sedan lägga upp den länken du hit
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Som CM sa att du måste ladda upp bilden till en fil webbhotellet först. Du kan också ladda upp den till CJ server genom att klicka på bifoga filer knappen när du befinner dig i det avancerade post redaktör.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Enorm! HD: s, hur de krympa på bara 20 år |
|
| |||
| |||
| att tänka nu kan du få 500GB i en 2.5 tums hårddisk. |
|
| |||
| |||
| Under 1971 University of Sheffield inrymt sin IBM-dator alla ner ena sidan av Hicks Building. Det var mindre kraftfull än en miniräknare är nu. Nu måste 50 kvm golvyta kanske 8 meter breda! Dess ersättare? De byggde ett blockera hela vägen till huset så. I slutet av åttiotalet en PC var mer kraftfull.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Det här är så intressant att jag just har gjort ett ord doc bygger på att texten till min refernce. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| En fråga om datorns historia ... | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 2 | 31 oktober 2008 08:31 |
| En bit VUNDO historia | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 0 | 10 juni 2008 14:54 |
| Hur kan jag skicka data direkt till en annan dator utan internet? | cheesepuff | Nätverk, Modem & VoIP | 14 | 25 april 2008 10:19 |
| Historia webbplatser | Tingeling | General Hardware Chat | 5 | 27 november 2007 09:03 |
| Hi im Roy, - IM Historia | buckhunter112 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 20 august 2007 06:47 |
| Thread Tools | |
| |