mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Hvordan kan jeg forbedre mit computerens ydeevne

Reply

Thread Tools
Old 2 februar 2008, 06:43
Medlem Gruppen

Default Hvordan kan jeg forbedre mit computerens ydeevne

Min computer er en:
Intel Pentium 4 CPU 3.40GHz 1.5GB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 med en trådløs netværksforbindelse af 54.0mbps.

Jeg er ny til overclocking og at alt, alt, hvad jeg har, er CCleaner og AVG, hvilke programmer og processer vil hjælpe min computer i alligevel muligt. Intet specificly, men jeg ønsker blot at øge sine præstationer inden for alle, hvor eller hvordan. Fremsat nogen af dine ideer / programmer, som du kan arbejde godt, tak.
Old 2 februar 2008, 06:51
Medlem Gruppen

Er du tænker på opgradering componants eller bare overclocking, rengøring og køre software til at forsøge og tweak effektiviteten af dine currnent componants.

Kender du spec af dit bundkort, også er computeren et mærke gøre (f.eks Dell, HP ECT.) Eller er det sædvane gjort? Det gør dit bundkort kan determaine hvis din computer kan håndtere hurtigere hastighed RAM, hvilket også vil øge ydeevne.

Også have et kig på Anit-Malware Thread om Virus Topic. Du kan finde evilfantasy har nogle gode tips.
Old 2 februar 2008, 07:24
Medlem Gruppen

Im bare tænke på at gøre noget, jeg kan, for at forbedre ydeevnen af noget generelt.
Mit bundkort er et ASUSTek Computer Inc. bord. og også grafikkortet er et 128.
Old 2 februar 2008, 07:30
Donor-Gruppen

Nye grafikkort. Det er om det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 februar 2008, 07:33
Medlem Gruppen

hvad med lignende programmer, eller ting til at starte overclocking, (men sikker overclocking)
Old 2 februar 2008, 07:48
Medlem Gruppen

Hvis du ønsker at overclock CPU'ens det er bedst at gøre det i BIOS, dette vil give dig muligheden for at nulstille alle indstillinger, hvis dit ændre de forkerte ting. Alex's "Overclocking guide" vil være en hjælp. Dets absolut værd at gøre nogle læser op på din componants først.

Du kan også Defrag din HDD, er der som programmer for på downloads side af denne hjemmeside, eller du kan bare bruge Microsoft-udgave. Måske følger evilfantasy's anti-malware guide, der kan være en stor hjælp. Hvis du får langsom start-up gange så måske hente "start-up-værktøjer" eller brug af opstartsfonden værktøj på CCleaner til at fjerne nogle programmer fra listen, som du dont behov.

Opgradering af din RAM kunne give dig den største stigning i ydelse og er generelt meget billige, afhængig af din nuværende RAM & Bundkort.
Måske downloade og køre CPU-Z for at finde ud af det ins-and-outs af dit system specs og derefter kan du se, hvad du vil være i stand til at opgradere til den billige.

Check out softwaren del af dette forum, men er der nogle gode ting der.
Old 2 februar 2008, 12:11
Ny Medlem Gruppen

yeah Jeg tænkte, om der var nogen programmer, der hjælper dig med overclocking cos Jeg ved ikke, hvordan du gør det selv, og jeg kunne skubbe den for langt og dræbe min computer
Old 3 februar 2008, 04:29
Medlem Gruppen

urmm jeg hørte abbout et program kaldet CPUFBS

aldrig haft det tho., hertil i dont know vejr sin enhver god eller vejr det virker

u kan moniter CPU'ens ved downloading CPU-Z
Old 3 februar 2008, 06:09
Medlem Gruppen

At være ærlig, ville jeg ikke bruge programmer for overclocking din CPU. Dens meget mere tilbøjelige til at beskadige computeren end at gøre det i BIOS.

I BIOS, hvis du sætter FSB, Voltage osv. op for høje computeren vil gøre POST derefter sandsynligvis blot undlader at starte op. Derfor kan du bare indtaste BIOS trykke på 'Gendan indstillinger "knappen og dine sorteret. Brug et program til at gøre dette, selv om de har garantier er stadig forsømmer at første forsvar af stoping computeren bliver ustabil, før du har selv indlæst dit OS.

Grafikkort OCing programmer er ok, fordi du kan ændre indstillingerne, hvis dets ustabile eller bare belastning op i fejlsikret tilstand og re-installere driverne. Jeg vil ikke anbefale OCing din CPU bruger 3. parts programmer.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Opgradering af min computer til Forbedre Gaming. thaull General Hardware Chat 2 9 juli 2009 12:09
Søger hjælp til, hvordan man kan forbedre min laptop resultater ... Ninjo Laptops, Mobiles & PDA'er 3 3 februar 2009 06:51
Hvordan man kan forbedre levetiden for hukommelseskort evilfantasy Drives & flytbare medier 0 25 februar 2008 22:29
Im håb om at forbedre min laptop til gaming! kevinmcnicholas Laptops, Mobiles & PDA'er 7 21. sep 2007 12:09
Hvordan man kan forbedre DVD afspilning? jimmy_fowler Drives & flytbare medier 4 14 juli 2007 02:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.