![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn computer is een: Intel Pentium 4 CPU 3.40GHz 1.5GB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 met een draadloze netwerkverbinding van 54.0mbps. Ik ben nieuw voor overklokken en alles, alles wat ik heb is CCleaner en AVG, welke programma's of processen zal helpen mijn computer in ieder geval mogelijk. Niets specifiek, maar ik wil alleen maar om zijn prestaties in een waar of middelen mogelijk. Naar voren gebracht van uw ideeën en programma's die u kunt werken goed, dank je. |
|
| |||
| |||
| Bent u na te denken over verbetering componants of gewoon overklokken, reiniging en draait de software te proberen en tweaken van de prestaties van uw currnent componants. Kent u de specificaties van uw moederbord, is ook de computer een merk maken (bijvoorbeeld Dell, HP ect.) Of is het op maat gemaakt? Het maken van uw moederbord kunt determaine als uw computer kunnen omgaan snellere RAM, die ook een verbetering van de prestaties. Ook een blik werpen op de Anit-Malware Draad op Virus Topic. U vindt evilfantasy heeft enkele geweldige tips. |
|
| |||
| |||
| Im gewoon nadenken over wat ik kan doen om de prestaties te verbeteren van wat algemeen. Mijn moederbord is een ASUSTeK Computer Inc boord. en ook de grafische kaart is een 128. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nieuwe grafische kaart. Dat is het zo'n beetje.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hoe zit het, zoals programma's, of dingen te gaan overklokken, (maar veilig overklokken) |
|
| |||
| |||
| Als je wilt overklokken CPU is het beste te doen in de BIOS, dit geeft je de mogelijkheid om te kunnen resetten instellingen als je de verkeerde zaak. Alex "Overclocking gids" zal helpen. Zijn zeker de moeite waard enkele lezing op uw componants eerst. U kunt ook Defragmentatie van uw harde schijf, zijn er programma's voor de som van de downloads pagina van deze site, of je kan gewoon gebruik maken van de Microsoft-editie. Misschien volgen evilfantasy's anti-malware gids, dat kan een grote hulp. Als u trage start-up tijd dan misschien download "start-up tools" of gebruik maken van de start-up-tool op CCleaner om bepaalde programma's uit de lijst die je niet nodig hebben. Upgraden van uw RAM-geheugen kan bieden u de grootste stijging in de prestaties en is over het algemeen erg goedkoop, afhankelijk van uw huidige RAM & moederbord. Misschien downloaden en CPU-Z om de ins en outs van je systeem specs en dan kun je zien wat je in staat zal zijn om te upgraden naar op goedkoop. Check out de software sectie van dit forum al zijn er enkele goede dingen. |
|
| |||
| |||
| ja ik vroeg me af of er programma's die u helpen met overklokken cos I don't know how to do it mezelf en ik kan duwen het te ver en vermoorden mijn computer |
|
| |||
| |||
| urmm Ik hoorde abbout een programma genaamd CPUFBS nooit tho., daarvoor i dont know weersomstandigheden zijn een goed of het werkt weer U kunt uw CPU moniter door het downloaden van CPU-Z |
|
| |||
| |||
| Om eerlijk te zijn, zou ik geen gebruik maken van programma's voor het overklokken van je CPU. Het is een veel grotere kans op beschadiging van de computer dan doen in het BIOS. In de BIOS als je de FSB, voltage enz. maximaal te hoog is zal je computer doen POST dan waarschijnlijk net niet op te starten. Dus je kunt gewoon in het BIOS op de 'instellingen herstellen "knop en uw gesorteerd. Met behulp van een programma om dit te doen, hoewel zij waarborgen is nog steeds te verwaarlozen die eerste verdediging van stoping uw computer wordt instabiel voordat u zelfs uw besturingssysteem geladen. Grafische Kaarten OCing programma's zijn ok, want je kunt de instellingen als de onstabiele of gewoon belasting in de veilige modus en opnieuw installeren van de drivers. Ik zou niet aanbevelen OCing uw CPU gebruik van 3rd Party's. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Opwaarderen My Computer to Improve Gaming. | thaull | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 9 juli 2009 12:09 |
| Hulp te zoeken voor het verbeteren van de prestaties van mijn laptop ... | Ninjo | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | De 3 februari 2009 06:51 |
| Hoe om de levensduur van geheugenkaarten | evilfantasy | Drives & Removable Media | 0 | 25 feb 2008 22:29 |
| Im hoopt te verbeteren mijn laptop voor gaming! | kevinmcnicholas | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 21e sep 2007 12:09 |
| Hoe te verbeteren dvd afspelen? | jimmy_fowler | Drives & Removable Media | 4 | 14 jul 2007 02:33 |
| Thread Tools | |
| |