менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Генеральний обладнання чат

Register

Як я можу покращити продуктивність мого комп'ютера

Reply

Різьба Інструменти
Old 2 лютого 2008, 06:43
Член групи

Default Як я можу покращити продуктивність мого комп'ютера

Мій комп'ютер:
Intel Pentium 4 CPU 3.40GHz 1.5GB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 з бездротовою мережею 54.0mbps.

Я новачок в розгоні і все, все у мене є, CCleaner, і AVG, які програми або процеси, допоможе мій комп'ютер в будь-якому випадку це можливо. Ніщо specificly, але я просто хочу, щоб підвищити його продуктивність у будь-яких, де і можливими засобами. Шлях вперед будь-які ваші ідеї та програми, ви можете працювати добре, спасибо.
Old 2 лютого 2008, 06:51
Член групи

Ви думаєте про оновлення componants або просто розгін, очищенню і використовується програмне забезпечення, щоб спробувати і змінити ефективність ваших currnent componants.

Чи знаєте ви, специфікацію вашої материнської плати, також є комп'ютер зробити брендом (наприклад Dell, HP тощо.) Чи це замовлення? Зробити вашої материнської плати можуть determaine, якщо ваш комп'ютер може працювати швидше за швидкість оперативної пам'яті, який буде також підвищити продуктивність.

Також загляньте на Anit-Malware Різьба на вірус тему. Ви знайдете evilfantasy має багато порад.
Old 2 лютого 2008, 07:24
Член групи

Їм тільки збирається зробити все, що можу для підвищення продуктивності нічого взагалі.
Моя материнська плата є ASUSTek Computer вкл. Ради. а також відеокарта 128.
Old 2 лютого 2008, 07:30
Донор групи

Нові графічні карти. Ось про це.
"Я любив P182 настільки, що, коли система моєї дружини всі галасливі і потребують всі види прибирання, я купив їй одній. Потім, коли я хотіла кішку, я купив P182. P182 це не кіт, як такої, але він все ще відмінний купити ".

Моя система: 日夏子

Процесор (и):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Материнська плата:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
ОЗУ:
2GB Patriot Extreme Performance