mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Hvordan kan jeg se TV på min pc

Reply

Thread Tools
Old 22. sep 2007, 12:19
Medlem Gruppen

Default Hvordan kan jeg se TV på min pc

Er der nogen, vide præcis, hvordan de skal være i stand til at se TV på min pc uden Windows Media cetre, skal jeg bare have et kort, og i bekræftende fald hvilken form, im også ønsker at købe en ny skærm og har været at se på widescreen TFT / TV-skærme , Kan jeg bruge en af disse for at se TV og har de arbejdet med en Freeview boksen rådgivning som ville være meget værdsat, tak.
Old 22. sep 2007, 15:29
Donor-Gruppen

Default Hvordan kan jeg se TV på min pc

kan du ved tv'ets med PC input eller monitorer med tv-indgange FØLGENDE Monitoren er en stærkt anbefales en.

Der er også tv-kort, der kræver et PCI slot, og dem, der kræver USB 2.0.

At være honnest Jeg har begge dele, og der synes at være nogen forskel i kvaliteten.

Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6700
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
OCZ 6400 2 x 2 GB ReaperX
Grafikkort (r):
MSI NX8800GT
Lydkort:
Realtek ALC 889A Dolby Digital
Harddisk (e):
OCZ SSD 60GB, WD 250 GB HDD
Optisk drev (r):
LG HL-DT-ST DVDRAM GH22LS30
Sag / PSU:
Cooler Master haf-932, OCZ 600 W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Ethernet, BT @ 2MB (250KB / S DL)
Monitor (s):
Xerox XA7-17i, SHARP LC26D44
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate RC1 X32
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvad skal jeg se på min laptop via tv l3ights General Hardware Chat 1 24 oktober 2007 13:07
Cant Watch U Tube! daz6215 Webbrowsere & FTP Klienter 2 17th May 2007 03:33
Enhver en vagt Dragons Danmark? Matt999 Off Topic Discussion 4 21. sep 2006 13:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.