![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi im ny til dette forum og im tænker på at investere i vand afkøling im lidt clueless i dette emne, så jeg håbede nogen kunne fortælle mig, hvad jeg har brug for det:). også kinda brug for nogle links til pålidelig websteder med produkter pc er lga 775 q6600 8800gts og Thats alt, hvad jeg ønsker at blive afkølet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør have et kig på Alex's post her Det er den anden post i tråden:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Vand afkøling er bedre end luftkøling. Det kan tage op mere varme med en masse mindre vand. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at vand køling er altid bedre end luftkøling fordi vand anses for at være bedre varme absorber derefter luft og også luft udvider om opvarmning. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| AMD Vand Køling nødvendigt? | jweika | Cases & Strømforsyninger | 2 | 16 juni 2009 19:12 |
| Vand køling | chrismorris730 | General Hardware Chat | 20 | 12. sep 2008 22:47 |
| Vand Køling | tomthedrummer1992 | General Hardware Chat | 1 | 4. maj 2008 03:24 |
| Vand Køling | Elias | General Hardware Chat | 1 | 19 oktober 2007 07:20 |
| Vand afkøling hjælpe bedes | xactly | General Hardware Chat | 3 | 28 august 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |