![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi im ny till detta forum och im tänker investera i vatten kylning im lite borta i detta ämne så jag hoppades att någon skulle berätta för mig vad jag behöver för det:). också ganska behöver lite länkar till pålitliga webbplatser med produkterna st är LGA 775 q6600 8800gts och thats allt jag vill ha svalnat.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bör ta en titt på Alex's post här Det är det andra inlägget i tråden:)
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Vatten kylningen är bättre än luftkylning. Det kan ta upp mer värme med mycket mindre vatten. |
|
| |||
| |||
| Jag tycker att vatten kylning är alltid bättre än luftkylning eftersom vattnet anses vara bättre värme absorberavgaser sedan luft och luft expanderar vid uppvärmning. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| AMD Water Cooling nödvändigt? | jweika | Cases & Power Supplies | 2 | 16 juni 2009 19:12 |
| Vatten kylning | chrismorris730 | General Hardware Chat | 20 | 12 sep 2008 22:47 |
| Water Cooling | tomthedrummer1992 | General Hardware Chat | 1 | 4 maj 2008 03:24 |
| Water Cooling | Elia | General Hardware Chat | 1 | 19 oktober 2007 07:20 |
| Vatten kylning hjälp behaga | xactly | General Hardware Chat | 3 | 28 august 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |