Hur mycket luftflöde gör du rekommendera för detta watercooling setup? Det är beroende på layout och kabel / Compasky rör förvaltning och också fallet. Det finns inga fasta regel.
Men så länge du har ett intag och exhause fläkt i fall du skapar en rutt för luften att flöda över hela moderkortet och det är där (med denna build) Det kommer att behövas mest.
Hårddiskar kan också göra utan aktiv luftflöde över eller under dem, men jag skulle inte rekommendera det eftersom det minskar livslängden.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus
Mitt System: Zoomy Processor (s): E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v | Moderkort: Asus P5K Premium | RAM Minne: 2GB Dominator 8500 | Grafikkort (s): BFG 8800GT | Ljudkort: Xfi Extremegamer | Hårddisk (s): 3.35TB ext lagring. 2TB int lagring | Optisk enhet (er): LG GGC H20L | Mål / PSU: Enermax 720w | Kylning: AC7 | Nätverk / Internet:
| Monitor (s): 245b, 931B (Samsung) | Operating System (s): Vista 32p | |