![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har brug for hjælp i form af en idioter guide for mig at netværk 2 computere. Jeg ved, at de begge har brug for at blive tilsluttet via en netkort og kabel, og så er jeg ikke. når disse er tilsluttet jeg kan sige PC2 at kunne få adgang til og bruge filer, dokumenter på PC1, men jeg vil ikke have PC2 at kunne få adgang til min salvie-programmet og andre private dokumenter er det muligt, hvordan gør jeg det Mange tak Phil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det andet emne var i det rette forum, intet behov for at sende den to gange.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad du antyder er ok med enten XP eller Vista.
Som du siger, du skal bruge et netkort i hver enkelt pc og et crossover-kabel (ikke normale patch) til at forbinde de to. Du kan indstille Arkivdeling på hver af de pc'er og dele alle mapper / filer, du vælger. Hvis du bruger XP, har du brug for at drive netværket guiden på hver pc, til at etablere et lille kontor / hjemmenetværk. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker, at disse computere til også at have internet adgang til de bedste bet ville være at købe en router.
|
| |||
| |||
| Jep .... en router ville være ideelt .... denne måde de vigtigste pc behøver ikke at være tændt for 2. pc til accees internettet. |