![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Ik heb hulp nodig in de vorm van een idioten gids voor mij netwerk 2 computers. Ik weet dat ze allebei nodig om te worden aangesloten via een netwerkkaart en via de kabel en dat is alles wat ik niet. zodra deze in verband wil ik zeggen laat PC2 te kunnen toegang tot en het gebruik van bestanden, documenten op PC1, maar ik zou niet willen PC2 te kunnen toegang krijgen tot mijn salie-programma en andere prive-documenten is dit mogelijk, hoe doe ik dat Many Thanks Phil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het andere onderwerp was in het juiste forum, geen behoefte om er twee keer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat u suggereert is ok met zowel XP of Vista.
Zoals je zegt, moet je een netwerkkaart in elke pc en een crossover-kabel (niet normaal patch) voor aansluiting van de twee. U kunt de delen van bestanden op elk van de pc's en delen mappen / bestanden die u kiest. Als u Windows XP gebruikt, moet u het uitvoeren van de netwerk wizard op elke pc, om een Small Office / Home Network. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt dat deze computers op internet hebben ook toegang tot de beste kans zou zijn om de aanschaf van een router.
|
| |||
| |||
| Yep .... een router zou ideaal zijn .... deze manier de belangrijkste PC hoeft niet opnieuw te worden ingeschakeld voor de 2e pc naar accees internet. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Netwerkkaart niet herkent netwerk / internet | jeffpoulsen | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 17 jun 2009 13:33 |
| 2 Netwerkadapters 1 pc 1 Netwerk? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Netwerken, modems & VoIP | 7 | De 1 februari 2009 14:51 |
| Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 16 okt 2008 07:34 |
| Draadloos netwerk - niet verzenden netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 24e sep 2008 07:37 |
| Eeuwige "Acquiring Network Address" op netwerkkaart | Robbie | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |