![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Jeg trenger litt hjelp i form av en idioter guide for meg å nettverk 2 datamaskiner. Jeg vet at de begge må være tilkoblet via en nettverkskort og kabel, og det er alt jeg ikke. Når disse er koblet jeg gjerne kan si PC2 skal kunne få tilgang til og bruke filer, dokumenter på PC1, men jeg ville ikke ha PC2 skal kunne få tilgang til min salvie studiet og andre private dokumenter er dette mulig, hvordan gjør jeg det Mange takk Phil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det andre temaet var i riktig forum, ingen grunn til å legge den to ganger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er du insinuerer er ok med enten XP eller Vista.
Som du sier, trenger du et nettverkskort i hver PC og Krysskabelen (ikke vanlig patch) for å koble de to. Du kan sette opp fildeling på hver av PC-er og dele mapper / filer du velger. Hvis du bruker XP, må du kjøre Network veiviseren på hver PC, for å sette opp et lite kontor / hjemmenettverk. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ønsker disse datamaskinene har også internett den beste innsatsen vil være å kjøpe en router.
|
| |||
| |||
| Jepp .... en ruter vil være ideelt .... denne måten hoveddisplayet PC trenger ikke å være slått på for 2. PC til accees internett. |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nettverkskortet ikke gjenkjenner nettverk / Internett | jeffpoulsen | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 juni 2009 13:33 |
| 2 Nettverkskort 1 PC 1 nettverket? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 1 februar 2009 14:51 |
| Uni Wireless Network ikke med stasjonære - no nettverksadressen | Samantha0101 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 16 oktober 2008 07:34 |
| Trådløst nettverk - ikke sende nettverksadressen | Samantha0101 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 24. sep 2008 07:37 |
| Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort | Robbie | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |