![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, En ven har lige fået en hp touch screen pc med en indbygget web-cam, men er ude af stand til at få det til at arbejde, han har msn og vi gik thro oprettelsen alt var ok, men ikke webcam billede "ude af stand til at forbinde web cam som det er ikke indstillet som standard, eller den bliver brugt af et andet program, vi sætter en normal web-cam på en USB og det hele værker OK hvilken som helst hjælp ville være dejligt, tak |
|
| |||
| |||
| Hi GPRS! Velkommen til TCF ![]() Når folk over internettet har den slags problemer. Jeg har altid gerne fastsætte dem udefra. Opret forbindelse til personer computer (da problemet tillader det) og ordne det på den måde. Det er så meget lettere for mig at vide, hvad der foregår og diagnosticere problemet. Da din ven har MSN Jeg kunne oprette fjernforbindelse denne måde. Så hvis du kan bede din ven om det er ok med ham, at jeg opretter forbindelse til hans computer, og prøv at finde ud af, hvad der er op, så jeg vil være glad for at gøre det. Jeg vil bare have hans MSN e-mail-adresse. Elias |