vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

HP touch screen PC, jossa on rakennettu web-cam

Reply

Thread Tools
Old 3 marraskuu 2007, 14:13
Uusi Jäsen

Default HP touch screen PC, jossa on rakennettu web-cam

Hei,
Ystäväni on juuri saanut hv touch screen PC, jossa on rakennettu web-cam, mutta ei voi, jotta saan sen toimimaan, hän on msn ja menimme thro perustaa kaikki oli ok, mutta ei webcam kuva "voi muodostaa yhteyttä web cam kuin se ei ole asetettu oletukseksi tai sitä käytetään toisen ohjelman ", me normaali web cam on usb ja se kaikki toimii OK

apua olisi hienoa,
kiitos
Old 12 marraskuu 2007, 18:15
Jäsen

Default HP touch screen PC, jossa on rakennettu web-cam

Hi GPRS! Welcom että TCF

Kun ihmiset Internetissä on tällaisia ongelmia. Olen aina korjata ne etäyhteydellä. Muodosta yhteys henkilöiden tietokoneen (kun ongelma mahdollista) ja vahvistaa näin. Se on niin paljon helpompaa minun tietää, mitä on meneillään ja diagnosoimaan ongelmaa.

Koska ystäväsi on MSN voisin kytkeä kauko tällä tavalla.

Joten jos voisitte kysyä ystäväsi, jos se on ok kanssa hänelle, että olen yhteyden hänen ja yritä saada selville, mitä on tekeillä, niin otan mielelläni tehdä niin.

Otan vain tarpeen hänen msn sähköpostiosoite.

Elijah
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.