![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Een vriend heeft net een HP touchscreen PC met een ingebouwde webcam, maar niet in staat is om het te krijgen om te werken, hij heeft msn en we gingen doorgaand de set-up van alle was ok maar geen webcam beeld "unable to connect web cam als Het is niet ingesteld als standaard of het wordt gebruikt door een ander programma ", hebben we een normale webcam in een USB en het allemaal goed werkt enige hulp zou geweldig zijn, bedankt |
|
| |||
| |||
| Hi GPRS! Welkom op TCF ![]() Wanneer mensen via het internet zijn dit soort problemen. Ik heb altijd graag herstellen afstand. Verbinding te maken met de computer (toen het probleem mogelijk maakt) en het vaststellen van het op die manier. Het is dan veel gemakkelijker voor mij om te weten wat er aan de hand is en de oorzaak van het probleem. Omdat je vriend heeft MSN kon ik op afstand een verbinding die manier. Dus als je zou kunnen vragen als je vriend het goed met hem dat ik verbinding te maken met zijn computer en probeer uit te vinden wat er op, dan zal ik graag doen. Ik zal enkel nodig zijn msn e-mailadres. Elia |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IPod Touch | evilfantasy | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 27 oktober 2009 16:32 |
| Wilt kopen Nieuwe Telefoon - Touch Screen en een goede camera | robina80 | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 22 apr 2009 01:06 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 4 Nov 2008 15:52 |
| Windows 7 alleen aanraken?!?! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 6 | 12 okt 2008 09:53 |
| Computer gebouwd, niets op het scherm | Aceras | Algemeen Hardware Chat | 21 | De 4 februari 2008 19:45 |
| Thread Tools | |
| |