![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, En kompis har precis fått ett hk pekskärmen dator med en inbyggd webbkamera, men kan inte få det att fungera, han har msn och vi gick thro inrättandet allt var ok men ingen webbkamera bilden "Det går inte att ansluta webbkamera som den inte är inställd som standard, eller om det används av ett annat program ", vi sätter en vanlig webbkamera i usb och allt fungerar OK någon hjälp skulle vara stor, tack |
|
| |||
| |||
| Hej GPRS! Välkommen till TCF ![]() När människor över Internet har dessa typer av problem. Jag har alltid vilja åtgärda dem på distans. Anslut till personer dator (när problemet tillåter) och fixa det på det sättet. Det är så mycket lättare för mig att veta vad som pågår och diagnostisera problemet. Eftersom din kompis har MSN jag kunde ansluta fjärrsystem så. Så om du kan be din kompis om det är ok med honom om att jag ansluta till sin dator och försöka ta reda på vad som är upp och sedan så kommer jag att göra det. Jag behöver bara hans msn e-postadress. Elia |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IPod Touch | evilfantasy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 27 Oktober 2009 16:32 |
| Vill du köpa ny telefon - pekskärm och en bra kamera | robina80 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 22 april 2009 01:06 |
| HTC Touch / Sprint | mpenney | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 4 november 2008 15:52 |
| Windows 7 bara touch?? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 6 | 12 oktober 2008 09:53 |
| Computer byggdes ingenting på skärmen | Aceras | General Hardware Chat | 21 | 4 februari 2008 19:45 |
| Thread Tools | |
| |