mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Jeg køber en ny computer

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 00:05
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg køber en ny computer

im dumme når det kommer til computer hardware og tilpassede bygning din comp Thats hvorfor jeg er her måske en af jer nerds kan hjælpe mig ud. Jeg mener, at så respektfuldt som muligt. heres mit problem er jeg købe en computer fra cyberpower I dont know, hvis alle de komponenter, vil fungere korrekt sammen (uden at belaste noget) Jeg tror, at de prøve det, før de sender det ud, men jeg couldnt finde, hvor de skrev, at det på. en anden ting er min strømforsyning, vil en 420 køre dette?

CASE: ($ 10 off Mail-i rabat) New! Raidmax Kuroshio Mid-Tower 420W Gaming sag w / Side-Panel Window (sort farve)
CPU: (Socket AM2) AMD Athlon ™ 64 X2 4200 + Dual Core CPU w / HyperTransport Technology
Bundkort: (Socket AM2) MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI MCP Chipset DDR2/800 SATA-II RAID MBoard w / Dual 16x PCI-Express
MEMORY: (Req.DDR2 Bundkort) 1GB (1x1GB) PC6400 DDR2/800 Memory (Mushkin Brand)
Skærmkort: NVIDIA GeForce 8400 GS 512MB 16X PCI Express (Major Brand Powered by NVIDIA)
VIDEO CARD 2: INGEN
LCD Skærm: INGEN
Harddisk: Single Hard Drive (160GB SATA-II 3.0Gb / s 8MB Cache 7200RPM HDD)
Data Harddisk: INGEN
Optisk drev: INGEN
Optisk drev 2: INGEN
Lyd: High Definition-ON-BOARD 7.1 AUDIO???

og det sidste er min OS im ikke vil betale 90 dollars for xp igen sidste gang jeg forsøgte at bruge denne computere harddisk i en anden en den ville arbejde ret .. denne harddisk starter op med en e-maskine logo måske har somethign at gøre med it?? Måske kan jeg overføre OS? eller bruge dem begge? Jeg prøvede det både sammen og withen minutter i slukket min comp og følt harddiske og de var hot .. i Cairo real hot brænde min finger varm. nogen forslag eller hvad er aprreciated .. tak for din hjælp

o ja og kan jeg tilslutte min ati radoen 1600xt 512ram og har at nvidia og lade dem arbejde sammen?
Old 7 november 2007, 17:10
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg køber en ny computer

Er Power Supply du får eller har allerede fået en 420W ATX Power Supply Unit?
Grunden til jeg spørger er, at du sandsynligvis kunne gøre med at opgradere PSU til over 500W, som det kan blive ustabilt og start styrter ned dit system, så jeg ville opgradere PSU til over 500W at gøre en stor base for fremtidige opgraderinger uden at skulle ændre dig PSU igen.

Hvis du har forsøgt at du Harddisk ud af din gamle pc i den nye pc din bygning er der risiko for det kan ikke starte O / S op på grund af hardware ændringer, især hvis din bruger en anden bundkort.

I dont know, hvis du kan tilslutte 2 grafikkort og få dem til at køre sammen, bliver du nødt til at bede en anden om bistand på den del, men im sikker på, at du ikke kan få dem begge kører sammen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.