vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Olen ostamassa uutta tietokonetta

Reply

Thread Tools
Old 7 marraskuu 2007, 00:05
Uusi Jäsen

Default Olen ostamassa uutta tietokonetta

im tyhmä kun on tietokoneet ja mukautetun rakennuksen sinun pakoll thats miksi olen täällä ehkä joku teistä nörteistä voi auttaa minua. i tarkoittaa, että kunnioittavasti kuin mahdollista. heres minun ongelmani Olen ostamassa tietokoneen cyberpower i dont tiedä, onko kaikki komponentit toimivat oikein yhdessä (ilman siivilöinti mitään) Mielestäni ne testata ennen kuin ne lähettää sen, mutta i couldnt löytää, jos he kirjoittivat, että. toinen asia on oma virtalähde, onko 420 suorittaa tämän?

CASE: ($ 10 pois päältä Mail-in Paljousalennusjärjestelmiä) Uutta! RAIDMAX Kuroshio Mid-Tower 420W Gaming Asia w / Side-Panel Window (Black Color)
CPU: (Socket AM2) AMD Athlon ™ 64 X2 4200 + Dual-Core CPU w / HyperTransport Technology
MOTHERBOARD: (Socket AM2) MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI MCP Chipset DDR2/800 SATA-II RAID MBoard w / Dual 16x PCI-Express
MEMORY: (Req.DDR2 MainBoard) 1GB (1x1GB) PC6400 DDR2/800 Memory (Mushkin Tuotemerkkiominaisuuksia)
Näytönohjain: NVIDIA GeForce 8400 GS 512MB 16X PCI Express (Major Tuotemerkkiominaisuuksia Powered by NVIDIA)
VIDEO CARD 2: EI OLE
LCD-Näyttö: EI OLE
Kiintolevy: Single Hard Drive (160 Gt SATA-II 3.0Gb / s 8MB Cache 7200Rpm HDD)
Tiedot Kovalevy: EI OLE
Optinen asema: EI OLE
Optinen asema 2: EI OLE
Ääni: High Definition-On-Board 7.1 AUDIO?

ja viimeinen on minun OS im aio maksaa 90 dollaria xp uudelleen viimeinen kerta, kun olen yrittänyt käyttää tätä tietokoneiden kiintolevyn toisessa se toimisi oikein .. tämä kiintolevy käynnistyy kanssa e kone logo ehkä, että on somethign tekemistä it? Ehkä voin siirtää os? tai käyttää niitä molempia? Olen kokeillut sekä yhdessä että withen minuuttia i sammutetaan minun pakoll ja tunsi kovalevyt ja ne olivat kuuma .. i mena todellinen kuuma polttaa minun sormi kuuma. ehdotuksia tai mikä on aprreciated .. kiitos auttaa

o jaa ja Voinko kytkeä minun atin radoen 1600xt 512ram ja että nvidia ja ne toimivat yhdessä?
Old 7 marraskuu 2007, 17:10
Uusi Jäsen

Default Olen ostamassa uutta tietokonetta

Onko Power Supply olet saavat tai ovat jo saaneet 420W ATX Power Supply Unit?
Syynä minua pyytää, että voitte luultavasti tehdä parannusta PSU yli 500W, koska se saattaa muuttua epävakaaksi, ja aloittaa kaatuu kone jotta Haluaisin päivittää PSU yli 500W tehdä suuri pohjan päivittää tulevaisuudessa ilman muuttaa sinut PSU uudelleen.

Jos olet jo yrittänyt sinulle Kovalevy pois vanhasta kpl uuden PC teidän rakennus on vaarana se ei ehkä käynnistää O / S takia laitteistoon tehdyt muutokset etenkin jos käyttää eri emolevyn.

I dont tiedä, voit kytkeä 2 näytönohjainten ja saada heidät käynnissä yhdessä, sinun tulee pyytää joku muu avunpyynnön että osittain, mutta im varma, että et voi saada ne molemmat käynnissä yhdessä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsetko apua Osta oikea tietokone stevescholes Rautatavaran Chat 17 6. Jan 2009 22:27
Buying tietokonetta, tarvitsen apua. Decai Rautatavaran Chat 22 4. Jan 2009 20:39
Ostaa uusi tietokone ... gbasterfield Rautatavaran Chat 16 8. Lokakuu 2007 10:48
Ostaa uuden tietokoneen xandeebee Rautatavaran Chat 2 7. Sep 2007 07:57
Ostaa uusi tietokone! Ole hyvä ja auta. Kenjii Rautatavaran Chat 26 24th Aug 2007 13:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.