mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Ik ben het kopen van een nieuwe computer

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2007, 00:05
Nieuw Lid Fractie

Default Ik ben het kopen van een nieuwe computer

im dom als het gaat om computerapparatuur en aangepaste gebouw uw comp thats waarom ik hier misschien een van jullie nerds kan me helpen. Ik bedoel dat als respectvol mogelijk. heres mijn probleem ben ik het kopen van een computer uit CyberPower i dont weten of alle componenten naar behoren zal werken samen (zonder inspanning iets) Ik denk dat ze testen voordat ze het kan opsturen but i couldnt vinden waar ze schreef dat op. een ander ding is mijn voeding zal een 420 loopt dit?

ZAAK: ($ 10 korting Mail-in-korting) Nieuw! Raidmax Kuroshio Mid-Tower 420W Gaming Case w / Side-Panel Window (Black Color)
CPU: (Socket AM2) AMD Athlon ™ 64 X2 4200 + Dual-Core CPU w / HyperTransport technologie
Moederbord: (Socket AM2) MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI MCP chipset DDR2/800 SATA II RAID MBoard w / Dual 16x PCI-Express
MEMORY: (Req.DDR2 moederbord) 1GB (1x1GB) PC6400 DDR2/800 Memory (Mushkin Brand)
Videokaart: NVIDIA GeForce 8400 GS 512MB 16x PCI Express (Grote Brand Powered by NVIDIA)
VIDEO CARD 2: GEEN
LCD-monitor: GEEN
HARD DRIVE: Single Hard Drive (160GB SATA-II 3.0Gb / s 8MB Cache 7200RPM HDD)
Gegevens Hard Drive: GEEN
Optische Drive: GEEN
Optische Drive 2: GEEN
Geluid: HOGE DEFINITIE BOORDDIAGNOSESYSTEMEN 7,1 AUDIO?

en de laatste is mijn OS im not going to pay 90 dollar voor xp opnieuw laatste keer dat ik geprobeerd om deze computers de harde schijf in een ander zou het werk .. deze harddisk start met een e-machine-logo misschien dat somethign te maken met zij? Misschien kan ik breng de os? of gebruik ze allebei? Ik probeerde de beide samen en withen minuut i uitgeschakeld mijn comp en voelde de harde schijven en ze waren warm .. i Mena echt warm branden mijn vinger heet. suggesties of wat dan ook is aprreciated .. bedankt voor je hulp

o ja en kan ik haak mijn radoen ati 1600xt 512ram en hebben dat nvidia en hebben ze samen?
Old 7 november 2007, 17:10
Nieuw Lid Fractie

Default Ik ben het kopen van een nieuwe computer

Is de Power Supply u krijgen of hebben al een 420W ATX Power Supply Unit?
De reden voor mij vraagt is dat je waarschijnlijk doen met het upgraden van de PSU meer dan 500W omdat het kan onstabiel worden en beginnen te crashen van uw systeem, dus ik zou een upgrade van de meer dan 500W PSU om een goede basis voor toekomstige upgrades zonder dat je de PSU opnieuw.

Als je geprobeerd je harde schijf van uw oude pc in de nieuwe pc uw gebouw is er het risico bestaat dat het kan niet opstarten van de O / S omhoog als gevolg van wijzigingen in de hardware, vooral als je met een ander moederbord.

I dont weet wanneer je kunt aansluiten 2 grafische kaarten en krijgen ze samen draaien, moet je iemand vragen om bijstand op dat gedeelte maar im sure that you can't get beiden draait samen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp nodig hebben de aanschaf van de juiste computer stevescholes Algemeen Hardware Chat 17 De 6 januari 2009 22:27
Het kopen van een computer, wat hulp nodig. Decai Algemeen Hardware Chat 22 De 4 januari 2009 20:39
Het kopen van een nieuwe computer ... gbasterfield Algemeen Hardware Chat 16 8 okt 2007 10:48
Het kopen van een nieuwe computer xandeebee Algemeen Hardware Chat 2 7e sep 2007 07:57
Het kopen van een nieuwe computer! Please help. Kenjii Algemeen Hardware Chat 26 24 aug 2007 13:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.