![]() |
|
| |||
| |||
| im dumme når det gjelder maskinvare og tilpasset bygningen din komp dvs hvorfor jeg er her kanskje en av dere nerder kan hjelpe meg ut. Jeg mener at så respectfully som mulig. heres problemet mitt er jeg kjøpe en datamaskin fra cyberpower jeg dont vite om alle komponentene skal fungere sammen (uten straining noe) Jeg tror de teste den før de sender den ut, men jeg couldnt finne hvor de skrev det på. En annen ting er min strømforsyningen en 420 kjøre denne? SAKEN: ($ 10 av Mail i rabatt) Nyhet! Raidmax Kuroshio Mid-Tower 420W Gaming Case w / Side-Panel Window (svart farge) CPU (Socket AM2) AMD Athlon ™ 64 X2 4200 + Dual-Core CPU m / HyperTransport-teknologi Hovedkort: (Socket AM2) MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI MCP Chipsett DDR2/800 SATA-II RAID MBoard m / Dual 16x PCI-Express MINNE: (Req.DDR2 hovedkortet) 1GB (1x1GB) PC6400 DDR2/800 Memory (Mushkin Brand) Grafikkort: NVIDIA GeForce 8400 GS 512 MB 16x PCI Express (Major Brand Powered by NVIDIA) Skjermkortet 2: Ingen LCD Monitor: none Harddisk: Single-harddisk (160GB SATA-II 3.0Gb / s 8MB Cache 7200RPM HDD) Data Harddisk: Ingen Optisk Drive: Ingen Optiske stasjonen 2: Ingen LYD: High Definition ON-STYRET 7.1 AUDIO?? og sist er min OS im ikke kommer til å betale 90 dollar for xp igjen sist gang jeg prøvde å bruke denne datamaskiner harddisken i en annen en den ville arbeide høyre .. dette harddrive starter opp med en e-maskin logo kanskje som har somethign å gjøre med det? Kanskje jeg kan overføre os? eller bruke dem begge? Jeg prøvde det både sammen og withen minutter i slått av min komp og følte harddisker og de var varmt .. jeg Mena virkelig varmt brenne fingeren varmt. noen forslag eller annet som kan aprreciated .. takk for hjelpen o Det stemmer, og kan jeg koble meg ati radoen 1600xt 512ram og har som nvidia og få dem samarbeide? |
|
| |||
| |||
| Er strømforsyningen du får eller har allerede fått en 420W ATX strømforsyningsenheten? Grunnen til jeg spør er at du kan sikkert gjøre med oppgradering av PSU til over 500W som det kan bli ustabilt og begynne å krasje systemet så ville jeg oppgradere PSU til over 500W å gjøre en god base for fremtidige oppgraderinger uten å forandre deg PSU igjen. Hvis du prøvde deg Harddisk ut av det gamle pc i den nye PC-bygningen er det en risiko det kan ikke starte O / S opp på grunn av maskinvareendringer spesielt hvis du bruker et annet hovedkort. Jeg dont vite om du kan hekte 2 grafikkort og få dem kjører sammen, må du spørre noen andre om hjelp på denne delen, men im sikker på at du ikke kan få dem begge kjører sammen. |