![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med min computer, im få en ny, men jeg har brug for denne ene af andre grunde, det største problem er, at det lukker sig selv off 85% af den tid, før det bliver til den profil side, og alle jeg ser ned side er 4 knækkede linjer og tomme bortset spanning skærmen. også når de starter op, jeg får en stald belastning af disse ting der går på tværs af skærmen "" "" "fra top til bund, for blot at lade alle vide, her er de specs til computeren: (hvad jeg ved anyway) Pentium 4 768 MB RAM 120GB harddisk NVIDIA GeForce grafics kortet (cant huske nummeret), men jeg dont tror sin certificeret. cant synes om hastighed ved nok ... Jeg ved, det kan ikke hjælpe, men hvis jeg kan få nogle råd om, hvad de skal gøre, eller hvordan du retter det, dine kommentarer vil være stor pris på .. tak fyrene ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du starte i fejlsikret tilstand ved at trykke på F8 gentagne gange ved opstart
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åbn tilfældet, rengøre fans.
| |||
| |||
| Ja, hvad kan jeg gøre derfra, stadig få linjer spanning siden. |
|
| |||
| |||
| skal jeg bruge komprimeret luft eller bare blæse det lort ud af det? |
|
| |||
| |||
| Hvis du har komprimeret luft så ja, eller som du sagde bare sprænge det indtil dens rene
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Har du gjort noget hardwareændringer seneste gerne installere noget? Også har du kører sædvanlige scanner for virus og malware? |
|
| |||
| |||
| Eller brug en malerpensel. Sørg for, at fans er 100% rene. Støv er næsten altid årsagen til en genstart / frysning pc. |
|
| |||
| |||
| ill give blowin ting en gå, det eneste, jeg stillede i var grafikkortet. og jeg har installeret alle drivere og kram, løb scanner hele partiet. intet fundet. grafikkortet var ikke certificeret dog kunne det være et problem? |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du det ikke godkendt? , At førerne du brugte ikke eller noget? Hvilken type kort er det?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP, Dont Know 1. ting om en computer .. | Siman6969 | Cases & Strømforsyninger | 8 | 25 November 2009 14:34 |
| Dont vide, hvad jeg ønsker at gøre - Behov Beskæftigelse Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februar 2009 12:14 |
| Dont prøve dette derhjemme | redden137 | Cases & Strømforsyninger | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Har du brug for hjælp i dont know, hvordan man bruger det? | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 25th Dec 2007 15:39 |
| Har du brug for hjælp, men dont KNO wat med | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 august 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |