![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een probleem met mijn computer, im krijgen een nieuwe maar ik moet deze om andere redenen is het voornaamste probleem is dat hij schakelt zichzelf uit 85% van de tijd voordat het aan het profiel pagina, en alles wat ik zie vaststelling van de pagina 4 gebroken lijnen en duim afgezien Spanning het scherm. ook bij het opstarten krijg ik een loods last van deze dingen gaan over het scherm "" "" "van boven naar beneden, alleen maar om iedereen te laten weten hier zijn de specificaties voor de computer: (wat ik weet toch) Pentium 4 768 MB RAM 120GB harde schijf Nvidia GeForce Grafics kaart (cant remember het nummer), maar i dont think its gecertificeerd. cant denk aan de snelheid thingy ... Ik weet dat dit kan het niet helpen, maar als ik kan wel wat advies over wat te doen of hoe het te repareren, zou je opmerkingen worden zeer gewaardeerd .. Thanks guys ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun je starten in veilige modus door herhaaldelijk op F8 te drukken bij het starten
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Open het geval is, het reinigen van de fans.
| |||
| |||
| ja, wat kan ik doen vanaf daar, nog steeds de lijnen verspreid over de pagina. |
|
| |||
| |||
| moet ik gebruiken perslucht of gewoon de shit klap eruit? |
|
| |||
| |||
| Als u perslucht dan ja, of zoals je zei net te blazen tot de schone
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Heeft u hardware veranderingen de laatste tijd als het installeren van iets? Ook heeft u de gebruikelijke scant op virussen en malware? |
|
| |||
| |||
| Of maak gebruik van een penseel. Zorg ervoor dat de fans zijn 100% schoon. Stof is bijna altijd de oorzaak van een herstart / bevriezing PC. |
|
| |||
| |||
| ziek geven de blowin een ding gaan, het enige wat ik in was de grafische kaart. geïnstalleerd en ik al de drivers en spullen, liep scant de hele partij. niets gevonden. de grafische kaart gecertificeerd wasnt al zou dat een probleem? |
|
| |||
| |||
| Wat bedoel je met haar niet gecertificeerd? Dat de stuurprogramma's die u gebruikt, zijn niet of zo? Welk type kaart is het?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP, Dont Know het 1ste Thing About een computer .. | Siman6969 | Cases & Power Supplies | 8 | Gisteren 14:34 |
| Dont Know What I Wanna Do - Noodzaak Werkgelegenheid Direction | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 25 feb 2009 12:14 |
| Dont try this at home | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2nd Oct 2008 08:41 |
| Need help i dont know-how te gebruiken? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 dec 2007 15:39 |
| Hulp nodig, maar dont kno wat met | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |