![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har ett problem med min dator, im får en ny men jag behöver en andra skäl, är det största problemet att den stänger av sig själv 85% av tiden innan den kommer till profilen sidan, och allt jag ser ner sidan 4 brutna linjer och startpunkt spänner över skärmen. även när du startar upp får jag ett skjul belastningen av dessa saker går över skärmen "" "" "uppifrån och ner, bara att berätta för alla du följande specifikationer för datorn: (vad jag vet i alla fall) Pentium 4 768 MB RAM 120 GB hårddisk NVIDIA GeForce grafik kort (cant ihåg numret), men jag dont think its certifierade. cant think of hastigheten sak ... Jag vet att detta inte kan hjälpa, men om jag kan få lite råd om vad man ska göra eller hur man rättar till det, skulle ni vilja kommentera bli mycket uppskattat .. thanks guys ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du starta i felsäkert läge genom att trycka på F8 upprepade gånger vid start
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öppna fallet, rengör fläktarna.
| |||
| |||
| ja, vad kan jag göra därifrån, ändå få rader som spänner över sidan. |
|
| |||
| |||
| ska jag använda tryckluft eller bara spränga skiten ur det? |
|
| |||
| |||
| Om du har tryckluft så ja, eller som du sa bara blåsa tills dess rena
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Har ni gjort några förändringar av maskinvaran nyligen vilja installera något? Dessutom har du köra den vanliga söker efter virus är och malware? |
|
| |||
| |||
| Eller använda en pensel. Kontrollera att fläktarna är 100% ren. Dammet är nästan alltid orsaken till en omstart / frysning PC. |
|
| |||
| |||
| ill ge Blowin sak en gå, det enda jag lägga i var grafikkortet. och jag installerat alla drivrutiner och sånt, sprang skannar hela partiet. Ingenting hittades. grafikkortet wasnt certifierade men skulle det vara ett problem? |
|
| |||
| |||
| Vad menar du med det inte är certifierad? Att förarna du använt inte eller nåt? Vilken typ av kort är det?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HJÄLP, vet den 1: a Thing About en dator .. | Siman6969 | Cases & Power Supplies | 8 | 25 november 2009 14:34 |
| Vet inte vad jag vill göra - Behöver sysselsättning Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februari 2009 12:14 |
| Dont prova det här hemma | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Behöver du hjälp Jag vet hur man använder det? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 december 2007 15:39 |
| Behöver du hjälp-but dont KNO wat med | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 august 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |