vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Haluan kierrosaikoja minun heatsink, mutta minä tarvitsen apua ensimmäinen

Reply

Thread Tools
Old 30 kesäkuu 2008, 11:56
Rahoittajien ryhmän

Default Haluan kierrosaikoja minun heatsink, mutta minä tarvitsen apua ensimmäinen

ok, tiedän kierrosaikoja kaikkien tutkimista olen tehnyt. mutta i dont know, jossa halvin paikka hiekkapaperilla on. Olen etsinyt ympäri ja enemmän paikkoja ovat min requrement kuinka paljon sinun täytyy ostaa. Tarvitsen vain 3-4 sheetes kunkin

400, 600, 800, 1000, 1500 ja 2000 K, jotka ovat metallien ja veden todiste. i cant find näitä kaupoissa missä olen, joten internet on ainoa toivoni. Olen etsinyt monissa paikoissa, mutta vieläkään ei ole tarpeeksi hyvä käsitellä. Please help!

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 30 kesäkuu 2008, 13:05
Rahoittajien ryhmän

Default Haluan kierrosaikoja minun heatsink, mutta minä tarvitsen apua ensimmäinen

Eikö teillä ole paikallista rakennuksen myymälä tai harrastus shop? Olisit UK haluan surgest B & Q, Whicks, Skrewfix tai harrastus veneet. Ovatko ne myös Yhdysvalloissa?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30 kesäkuu 2008, 13:08
Rahoittajien ryhmän

koskaan kuullut niistä. Ne ovat sellaisia erityisiä tpyes hiekka paperia ei edes oman paikallisen rautakaupan vie niitä.
Old 30 kesäkuu 2008, 14:26
Rahoittajien ryhmän

sinun märkä ja kuiva hiekkapaperi niin hyviä Metal Polish
märkä ja kuiva hiekkapaperilla löytyy eney rakennuksessa shop

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Old 30 kesäkuu 2008, 14:57
Rahoittajien ryhmän

Jälkeen nopeasti Google, löysin nämä. Minusta se, mitä etsit, mutta en ole 100% varma.
Old 30 kesäkuu 2008, 15:03
Rahoittajien ryhmän

löydän soraa ja tyyppi hienosti. sen hinta, i dont like. monet sivustot nettovarallisuus on vain 25 senttiä per arkki, mutta ne tekevät ostaa valtavia quanities. i-kirjain dont hankkia sellaista rahaa paikkoja, joissa voin ostaa 1 arkki kerrallaan 1,50 dollaria, mutta olen myös erikoiskieli varaa 25 senttiä / arkki, mutta on oerder 25 tai enemmän vain 1 monien Grit Tarvitsen ja sitten Lisää Toimitus kaiken.
Old 30 kesäkuu 2008, 23:38
Rahoittajien ryhmän

Oh, ok, Että sellainen asia mitä sinun tarvitsee mennä paikalliseen harrastus veneet myymälä tai auton osien kauppa, ne voisi myydä pieniä määriä, ja jos ei ole, saatat pystyä purswade niitä myydä juuri muutaman arkkia.
Old 1 heinäkuu 2008, 06:52
Rahoittajien ryhmän

http://www.youtube.com/watch?v=rO5gk6mZuso

Ison-opas, joka auttoi minua myös, jos olisin sinä en halua ajatella, kuinka paljon hiekkaa paperi tulee maksamaan sillä jos menemme halpoja hiekka paperilla ja se ei tee työtään kunnolla, jotka voivat vahingoittaa sekä lisätä temps jos ei pilaa HS pinta kaikki yhdessä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Onko CPU heatsink parempi hinta kuin tämä? cheesepuff CPUs, Emolevyt & RAM 5 14. Joulukuu 2008 19:35
Heatsink Ongelmia? Ozzie82 CPUs, Emolevyt & RAM 18 19th Apr 2008 12:36
Heatsink saa hiton kuuma .. kuangmao Graphics Cards & Näytöt 2 14. Jan 2008 10:21
Cpu tuuletin ja heatsink auttaa louhmaylin CPUs, Emolevyt & RAM 1 8. Jan 2008 05:43
Onko tämä heatsink liian paljon? DBAN CPUs, Emolevyt & RAM 4 4. Jan 2008 17:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.