![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Momenteel is mijn PC temperatuur is 42c, die ziet er heel hoog.
Mijn systeem is: Intel Quad core@2.67Ghz voor de 2 x 2 cores 8GB ram 1 GB Nvidia grafische kaart Windows Vista Business 4mb cache 64-bits systeem enz.. mensen zeggen dat als het meer dan 65C dan zijn onveilig is, is dat waar? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wat kinda Quad is het? Q6700, i7, Xeon?
Het is erg heet vandaag de dag toch Welke koeler gebruik je? Als voorraad dan is dat waarschijnlijk over normale De max temps van mijn CPU kan nemen is 74c zo zijn afhankelijk van CPU-type en im niet zeker weet welke van jou is al
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Als mijn CPU heb tot 60 C Ik zou onmiddellijk stilgelegd, omdat dit een zeer hoge temperatuur en ik wouldnt wilt deze risico temps, maar zeggen dat quad core zal altijd heter als de cpu's zijn x 4, en nu zijn ze groter en meer krachtig.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
60C is prima als een last temp.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
YH overeengekomen, als je quad werd stationair op dit Ik zou zeggen dat er iets mis is in uw systeem. Bent u het overklokken of iets? is het stock koeler u aan de hand? stock koeling?
|
|
|
|||
|
|||
|
Mine loopt op dat meer dan de kloksnelheid. Het is niets om bang te zijn! Deze zijn ontworpen om te draaien op 100 graden of zo, geen problemen op 40 graden te zijn. Als zij was 90 of zo krijgen dan een beetje ongerust, maar zelfs 60 is prima op een 100% belasting temp.
Ga met kool advies, iedereen die gaat naar huis gaat gelukkig. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Niets mis met 60, zoals gezegd.
Mijn Q6600 OC'd @ 3.66 kreeg 75C (belasting) Die was stabiel, maar ik draaien lager dan toch, zoals je kunt zien op mijn sig, dus kan ik niet geven u een lange termijn uitleg over dat. Maar 42 is absolutly geldboete. Mijn Systeem: FordyPC
|